usb stick , files niet zichtbaar

Status
Niet open voor verdere reacties.

kevin90

Gebruiker
Lid geworden
24 aug 2009
heb een usb stick waar allemaal muziek opstaat ,
onlangs heb ik een soort tv link gekocht , usb erin en films en muziek afspelen op tv

films werken prima op een stick om af te spelen , erna zette ik stick erin met muziek , werkte niet ,

steek stick terug in pc , en bij deze computer herkend hij men stick en via men win. 7 zie ik dan via die blauwe balk dat er gegevens opstaan , maar als ik men stick open klik zie ik geen enkel bestand staan en staat er in het vak dat
map leeg is , nochtans staat hij aangegeven dat er bestanden opstaan

hoe kan ik dit oplossen ? dat alles wat erop staat weer zichtbaar word en dat ik alles weer kan afspelen op men stick

mvg

Heb je windows zo ingesteld dat verborgen bestanden en mappen te zien zijn?
Ga in de verkenner in het menu Tools (Extra in de Nederlandse versie) naar Folder Options (Map-opties?) Tabblad View (Beeld)
IsKijk of Show hidden files and folders (Toon verborgen bestanden en mappen?) wél, en Hide protected operating files (Verberg beschermde besturings-bestanden?) níet is aangevinkt.

Als dit niet helpt:
Wat voor bestanden heb je naar de usb-stick gekopiëerd? Kan het zijn dat daar een desktop.ini-bestand bijzat? In dat geval is dat mogelijk de boosdoener.
Om dat te verwijderen moet je een command-window openen: klik op start - run (uitvoeren). Typ cmd en klik op OK.
In het commandwindow typ je de schijfletter van je usb-stick, gevolgd door een dubbele punt en enter. Dus als je usbstick de driveletter F heeft typ je "F:" (zonder de aanhalingstekens) <enter> Er komt F:\> te staan.
Vervolgens type je "type desktop.ini" (zonder aanhalingstekens) Als er wordt aangegeven dat het bestand niet gevonden kan worden betstaat het bestand niet en is dit niet de oplossing.
Komen er echter een of meer regels tekst te staan, dan typ je: "attrib -s -h -r desktop.ini" (zonder aanhalingstekens) <enter> (let op de spaties). vervolgens typ je "del desktop.ini" (alweer zonder de aanhalingstekens).
Kijk of je de bestanden in de verkenner kunt zien.

groetjes computerhelper

Alles getest , werkt nog niet ...
Zijn mp3 bestanden ...

Geeft weer dat er inhoud opstaat ongeveer 1,5 gb van de 2 gb
Maar als ik openklik nog altijd niks te zien

Windows 7 ultimate 64 bit
Op een andere pc met xp en vista zijn ze ook niet zichtbaar maar
Hij zegt wel dat er gegevens opstaan

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan