usb stick kapot??

Status
Niet open voor verdere reacties.

kaykevak410

Gebruiker
Lid geworden
19 jan 2011
Hallo,

Gister heb ik mijn usb-stick in de laptop gestopt, en normaal gesproken kan ik 2 verschillende verwisselbare schijven openen, namelijk verwisselbare schijf E en verwisselbare schijf F.

Al mijn bestanden van school etc. stonden op verwisselbare schijf F, maar deze staat er nu niet meer bij, ik kan alleen nog in de verwisselbare schijf E komen, en daarin staat helemaal niks van bestanden.

Ik heb de usb stick op verschillende laptops en computers geprobeerd, maar nergens komt schijf F erbij te staan!

Heeft iemand enig idee wat ik kan proberen of wat het probleem is?

Alvast bedankt,

kay

Laatst bewerkt:
heb je em al op een andere pc geprobeerd?

het wil wel eens voorkomen dat een stick een letter wil gebruiken die al gebruikt wordt door een ander station/apparaat.

dan kan je erop rekenen dat hij stuk is
verwijder je wel altijd veilig?
als hij op geen een pc het meer doet is ie stuk :confused:

dan kan je erop rekenen dat hij stuk is
verwijder je wel altijd veilig?
als hij op geen een pc het meer doet is ie stuk :confused:

ik doe heb altijd veilig verwijderen ja! maar ik zag op google, als je daar in toetst usb stick kapot, dat je m naar zo;n bedrijf kan opsturen, en dat zij je bestanden terughalen, werkt dat?

Hallo,

Gister heb ik mijn usb-stick in de laptop gestopt, en normaal gesproken kan ik 2 verschillende verwisselbare schijven openen, namelijk verwisselbare schijf E en verwisselbare schijf F.

Ik heb de usb stick op verschillende laptops en computers geprobeerd, maar nergens komt schijf F erbij te staan!

heb je em al op een andere pc geprobeerd?

het wil wel eens voorkomen dat een stick een letter wil gebruiken die al gebruikt wordt door een ander station/apparaat.

Is dat zo? Volgens mij krijgt een USB apparaat (mits het een opslag apparaat is) een ander volgend letter zodra F al bezet is.

dat je m naar zo;n bedrijf kan opsturen, en dat zij je bestanden terughalen, werkt dat?

Klopt, en dat kost een hand vol geld. Je kan het ook zelf doen.

Ik ben zelf (thuis) momenteel data aan het 'terug zoeken' met Recuva. Erg simpel, probeer het eens zou ik zeggen

Laatst bewerkt:
Zou jij me misschien kunnen helpen daarmee? wat ik dan moet doen, want ik ben niet zo thuis met dat soort programma's, moet ik recuva downloaden?

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb Recuva gedownload, maar ook met dit programma kan ik geen bestanden meer vinden van mijn usb-stick. heb je nog andere opties?

Laatst bewerkt door een moderator:
Is dat zo?
Ja heb het hier vaak zat meegemaakt, meestal wanneer een hoop letters in gebruik zijn door networkmaps.

Vergeten jullie niet dat dit geen 'normale' usb-stick is? een normale usb-stick heeft maar 1 letter. een U3 stick of stick met extra beveiliging heeft meestal 2 letters.

probeer eerst eens recuva free en dan de full scan dan krijg je meeestal wel 80% terug afhankelijk hoe goed het gewist is

edit: zie dat je het al geprobeerd heb

heeft iemand misschien enig idee, wat het kost als ik de usb naar zo'n bedrijf stuur? die dan alle bestanden gaan terughalen, want ik las net dat dit een hand vol geld kost, maar moet ik dan aan 20 euro denken of toch al snel aan 100 euro?

denk maar aan 500-1000 helaas :( die bedrijfen zijn echt verschrikkelijk duur

aah oke, nee dat gaat me iets te ver haha! heb je geen andere programma's of ideeen? ik las iets van de usb stick formateren? maar k heb geen idee of dat werkt en hoe dat moet?

Hoi !

Als je de stick formatteerd ben je echt alles kwijt !

Probeer es op de volgende site: http://www.ptdd.com/ het programma Partition Table Doctor te downloaden en te draaien,uiteraard met de stick er in.

Mogelijk kun je daarmee de partitie + inhoud terughalen.

Greetz,

Harry.

Hoi !

Als je de stick formatteerd ben je echt alles kwijt !

Probeer es op de volgende site: http://www.ptdd.com/ het programma Partition Table Doctor te downloaden en te draaien,uiteraard met de stick er in.

Mogelijk kun je daarmee de partitie + inhoud terughalen.

Greetz,

Harry.

Ik heb partition table doctor gedownload, maar ik begrijp niet helemaal waar ik nu op moet klikken om het programma de usb te laten nazoeken/doorzoeken, kun je me verder helpen?

Hoi !

Onder de download op de link die ik je gegeven heb staan antwoorden op al je vragen.

Laar evt. vertalen door @Google in het NL.

Greetz,

Harry.

Hoi !

Onder de download op de link die ik je gegeven heb staan antwoorden op al je vragen.

Laar evt. vertalen door @Google in het NL.

Greetz,

Harry.

Hoi harry,

ik heb een gekeken bij de handleiding, maar daar staat dat als ik het programma open dat er dan een melding zou meoten komen, maar die komt er bij mij niet? dus ik begrijp niet helemaal hoe ik dit nu moet doen!

Gr. kay

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan