USB stick komt niet in beeld

• Onderwerp starter Onderwerp starter egkok
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

egkok

Verenigingslid
Lid geworden
25 mrt 2001
Besturingssysteem
Win 11
Opeens problemen met USB. Stick en een usb-hd. Geven wel geluidje dat ze worden aangesloten maar komen vervolgens niet in beeld op mijn pc of verkenner?? Windows 8

Laatst bewerkt:
Kijk eerst in Schijfbeheer of hij daar wel wordt vemeld en zo ja, of de partitie(s) die er op staan ook worden getoond. Indien ja op alles, dan moet je mogelijk een schijfletter toekennen aan de partitie(s) door erop te rechtsklikken en te kiezen voor Schijfletters en paden wijzigen, zodat je er een schijfletter aan toe kunt kennen.

Tijs.

tijs ik geloof dat je op het verkeerde bericht hebt geantwoord. Heb inderdaad een vraag gesteld over onzichtbare partitie dus dat antwoord heb ik vast, zal het checken en berichten of het is gelukt. Maar nu die usb sticks die niet worden herkend? De usb poorten worden niet meer zichtbaar in mijn pc. Ook niet na herstart etc

Dit heb ik ook wel eens. Dan geeft hij het geluidje maar lijkt er niks gebeuren. Maar meestal draait er rechtsonderin (bij het pijltje links naast de klok) een symbooltje rond. Hiermee duid hij aan dat hij een driver voor de USB stick aan het installeren is. Kijk hier eerst eens na. ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan