USB-stick laat Windows XP crashen

Status
Niet open voor verdere reacties.

rvdworp

Gebruiker
Lid geworden
12 dec 2007
Hallo,

Ik heb het probleem dat als ik een willekeurige usb-stick in de usb-poort steek, windows crasht en opnieuw opstart. Bij het opstarten verschijnt heel even het Windows-opstart-scherm en begint de computer weer van voor af aan op te starten. Dit blijft zich herhalen totdat de usb-stick uit de poort gehaald wordt. De computer start dan gewoon opnieuw op alsof er niets gebeurd is.

Het vreemde is dat een usb-muis wel gewoon werkt, enkel met een opslagmedium gaat het fout.

Is er iemand die me hiermee kan helpen?
Alvast bedankt,

Robbert

het lijkt mij dat die usb stick sluiting maakt,dus als er nog garantie opzit,zou ik hem ruilen
of is het er een van het merk sweex of trust ,dat zijn namelijk niet de beste

Ja daar had ik ook al aan gedacht. Maar met gebeurt met alle 3 de usb-sticks die ik in huis heb. En deze werken wel allemaal perfect op andere pc's. Dus daar kan het niet aan liggen lijkt mij...

Toch bedankt,
Robbert

Laatst bewerkt:
USB poort instabiel/pc blijft steeds opstarten

Hoi,

Ik zit ook met dit zelfde probleem, betreft een USB mbt draadloos internet. Blijft soms op alle poorten erg instabiel (kan zo uitvallen). Hoorde dat dit te maken heeft met USB apparaten die stroom nodig hebben om te werken, als dit te hoog is of of wordt dan slaat de zekering van de USB poort eruit(??) Dit terwijl ik al langere tijd gebruik maak van de poorten echter sinds 2 wkn met dit probleem zit.
De videocard is al vernieuwd en gaf bij reperateur geen probleem meer. Bij aansluiten van mijn internet kwam het weer terug...

Ben benieuwd wie er met een antwoord komt....

Gr. Eric

Ik heb het opgelost,
Er was toch iets fout met de drivers.

Na een keer windows opnieuw installeren was het probleem verholpen.

Bedankt voor de reacties,

Robbert van de Worp

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan