USB stick met win98se

Status
Niet open voor verdere reacties.

con-v

Gebruiker
Lid geworden
8 jun 2002
Het gaat over een Sweex USB 2.0 Memory Pen 1 GB Aluminium.
Ik heb Win98SE dus dan moet ik een driver installeren, dat heb ik gedaan. Na herstarten de pen in de usb opening gestopt van een Trust 5 port USB 2.0 PCI card, die goed werkt met een aangesloten joystick, krijg ik van windows de melding dat er nieuwe hardware is gevonden.
Wel naar de locatie genavigeerd waar de geïnstalleerde software staat, maar zonder resultaat. Ik heb zowel de driversoftware van de meegeleverde CD-ROM als die van de Sweex-site geprobeerd, maar zonder resultaat, wat nu?

Op de sweex site staat een bestand dat je moet uitvoeren. Deze bestanden kan je niet automatisch instaleren met de Hardware gevonden functie in Windows, zoals je hebt ondervonden.

Maar je geeft aan dat je drivers hebt geinstaleerd, heb je daat gedaan door gewoon de driver uit te voeren?

Zoals bij de meeste USB-apparaten, eerst de software geïnstalleerd, daarna de stick aangesloten. (na herstart van de pc)

Leve de koopzondag. Ik heb om te testen een 256MB Lexar JumpDrive stick gekocht. Na het downloaden en installeren van de driver heb ik nu een verwisselbare schijf in Deze Computer. Niks formateren of andere handelingen, werkt gelijk als een speer.
Kijk zo kan het ook mijnheer Sweex!
Dus nu kan het alleen nog maar liggen aan de Sweex-driver.
Ik heb twee win98se pc's, en bij beiden ging het zonder probleem.

Heb de sweex-stick teruggebracht naar de winkel. Geruild voor een Sony MicroVault van 512MB, driver was probleemloos te installeren en de stick werkt prima. Bedankt voor het meedenken.:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan