usb stick probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

mmm1963

Gebruiker
Lid geworden
21 apr 2008
Ik heb een probleem met usb stick staat vol met foto,s.Die zou ik er graag van af haalen.
Maar dat gaat niet heb het gebroobeerd bij 5 pc maar krijg dan de melding formatteren,
Hoe krijg ik die foto,s er af.is er een programatje waar mee ik de foto,s er af kan haalen bij voorbaat bedank:thumb::thumb::thumb:

Misschien heb je de software nodig voor je USB. Wat voor een is het?

Hoi er staat alleen een logo van me werk gever op.
Kan geen merk vinden.bedank voor u re:thumb::thumb:

Probeer je stick is te converteren naar NTFS?

Start -> CMD -> X:\ FS:NTFS

X staat voor de drive letter.

Kijk eens of hij door Computerbeheer herkend wordt.
Start->systeembeheer->computerbeheer->schijfbeheer.
Indien ja, rechtsklik->eigenschappen->extra->het volume op fouten controleren, waarbij je beide opties aanvinkt.
Hij geeft een melding (hoogstwaarschijnlijk) dat hij dat doet bij de eerstvolgende start.
Hopelijk kun je hier verder mee.

Hoi ook dat heb ik gedaan,Maar wil aleen formateren.:thumb::thumb: bedank voor u re

Hoi wat ik me af vraag hoe doen die pc winkels het dan.
Om die bestanden van kapote usb stick te haalen.IK kan me er wel wat van voor stelen.
Eerst formateren en dan met een programatje bestanden probeeren terug te haalen.
Dat zou ik graag weeten om dat ze er E60,00 voor vraagen naar mijn weeten.
ale re is welkom:thumb::thumb::thumb:

Hoi, Met Recuva.heb ik het ook geprobeerd,En kildisk kun je ook aan maaken met met windowswascher van spysweeper,Het probleem is deze Usb stick is van een nicht, En staat vol met foto,s ik heb haar gebeld.Ik mag de stick niet formateren ze zou het eerst bij een pc winkel probeeren lukt dat niet,Dan mag ik de usb stick formateren en nog eens probeeren met ?
Recuva om de bestanden terug te haalen.Bedank voor u re:thumb::thumb::thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan