USB stick uit elkaar

Status
Niet open voor verdere reacties.

jwstolte

Gebruiker
Lid geworden
25 nov 2006
Hallo,
mijn usb stick wordt niet meer herkend door mijn computers, heb ook al bij besturingsystemen etc gekeken maar het lijkt erop dat hij gewoon kapot is, al brand het lampje wel maar krijg gewoon geen melding dat er iets aangesloten wordt.

Nu heb ik hem voorzichtig uit elkaar gehaald, kan ik met een onderdeel nog iets zodat ik de bestanden terug kan halen??
en hoe?

ik heb hem niet echt uit elkaar gehaald, alleen zeg maar het ''frondje'' er afgehaald. hij zou het dus nog gewoon moeten doen net als daarvoor. maar ik zou die site even proberen, bedankt!

Als ik hem in de pc doe, brand het lichtje van de usb stick nog wel, dat is wel apart.

het is gelukt, ik heb de usb stick idd opnieuw stuurprogrammas geinstalleerd. Uiteindelijk als ik de usb stick op een bepaalde manier er indoe, dan pakt hij hem, anders niet. ben er ruim 1.5 uur mee bezig geweest voordat de usb stick werd gepakt.
bedantk!

Dat is geweldig nieuws. Daar wordt je vrolijk van dus. Bedankt voor je tegenreactie. ;):thumb:

Oh ja maak even een kopie van je Stick voordat het weer fout gaat.

Laatst bewerkt door een moderator:
haha dat hb ik al gedaan;)

als je usb stick dus kapot is, maar het lampje brand nog wel, alles op nieuw instellen, en 100x erin en uit doen, en telkens de houding vn de stick iets veranderen, en na lang proberen deed hij iets:)

Hahahah. Die stick had ik al lang in de kliko gegooid. Maar doet alles het nou zonder problemen als je een andere stick in die gleuf doet.

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan