USB stick van NTFS naar FAT32

• Onderwerp starter Onderwerp starter Meric
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Meric

Gebruiker
Lid geworden
3 apr 2007
Hallo ik heb me USB van FAT32 naar NTFS geformatteerd om een blue ray film erop te zetten, en nu wil ik hem weer terug op FAT32.
Heeft iemand een oplossing want op internet kom ik alleen maar onnodige programmas tegen.

Mvg

Ik wil hem niet formatteren maar omzetten terwijl de films erop zitten.

Ik zal het even duidelijker maken, Mijn tv ondersteund alleen FAT32... en ik heb een blueray film van 25GB dus ik formatteerde eerst me stick naar ntfs en zette de film zo op mijns stick(anders lukt het niet 4GB Max ) en nu wil ik de film op me stick houden en terug naar FAT 32 formatteren.

Zoals al gezegd, dat gaat niet.
FAT32 ondersteund geen bestanden die groter zijn dan 4 GB.
Als alle bestanden van de Blu-ray layout kleiner zijn dan 4 GB zul je die eerst naar je PC moeten kopiëren, dan de stick formatteren waarbij je aangeeft dat het FAT32 moet zijn en vervolgens die bestanden er weer op zetten.

Als er bestanden bij zijn die groter zijn dan 4GB kan het gewoon niet.
Je moet dus niet denken dat nu het gelukt is die film op de stick te zetten, je de stick terug naar FAT32 kunt krijgen terwijl de film erop blijft staan.
Dat is onmogelijk.

Wat je kunt doen om toch die film op TV te zien is een leuke mediaplayer aanschaffen.
Daar stop je dan de stick in en niet in de TV.
Bijvoorbeeld deze, niet duur en speelt alles af:
http://www.redcoon.nl/B207701-Asus-OPlay-HDP-R1_Mediaspelers

Extra informatie over dit apparaat:
http://www.asus.nl/Multimedia/Digital_Media_Player/OPlay_HDPR1/

Laatst bewerkt:
Converteren van FAT-32 naar NTFS kan wel, omgekeerd niet, dus opnieuw formatteren.

Ik zal het even duidelijker maken, Mijn tv ondersteund alleen FAT32... en ik heb een blueray film van 25GB dus ik formatteerde eerst me stick naar ntfs en zette de film zo op mijns stick(anders lukt het niet 4GB Max ) en nu wil ik de film op me stick houden en terug naar FAT 32 formatteren.

Refererend aan de melding van Lange Pier
Fat32 kan tot 4gb aan bestandsgrootte(je geeft het zelf al aan), je wilt een film van 25gb houden. Dat gaat 'm dus never nooit niet worden.
Punt twee: als je tv alleen fat32 ondersteund, hoe wil je dan in .....naam een bluerayfilm daarop afspelen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan