Usb-stick verlamt draadloze muis + keyboard

Status
Niet open voor verdere reacties.

ingmar

Gebruiker
Lid geworden
18 feb 2001
Berichten
925
Sindskort heb ik een nieuwe computer (Win11), maar ook op mijn oude (Win7) had ik het volgende probleem: sommige usb-sticks en externe harde schijven die ik in een usb-poort aan de voorkant van de computer insteek, maken dat mijn draadloze muis en toetsenbord niet meer werken ... waarbij die laatste twee werken via een eveneens aan de voorkant ingestoken dongeltje. Weet iemand hoe dat kan? En is er iets aan te doen?

Alvast bedankt voor je antwoord,
Ingmar
 
Als je aan de achterkant van je PC nog een vrije USB poort hebt, stop die dongle dan daar eens in.
 
edmoor: bedankt voor je reactie. Helaas werken mijn toetsenbord en muis minder goed als ik hun dongeltje aan de achterkant insteek.
Heb je overigens enig idee waarom de usb-poortjes aan de voorkant zo vreemd reageren?

Lange Pier: dank, maar ik begrijp je reactie niet ... je link verwijst naar een pagina over een license key en vooral cleaners ...?
 
Waarom je usb-poortjes aan de voorkant zo vreemd reageren zou ik zo niet weten.
 
edmoor: bedankt voor je reactie. Helaas werken mijn toetsenbord en muis minder goed als ik hun dongeltje aan de achterkant insteek.
Heb je overigens enig idee waarom de usb-poortjes aan de voorkant zo vreemd reageren?

Lange Pier: dank, maar ik begrijp je reactie niet ... je link verwijst naar een pagina over een license key en vooral cleaners ...?
Not, over Speccy gaat het, kunnen wel de gebruikte hardware zien.
 
Problemen met (bepaalde) USB poorten kunnen ook door een driver veroorzaakt worden zoals hier en ook hier nog tips.
 
Zijn die dongels nog wel in orde, want of je ze nou voren of achter insteekt, dat moet geen merkbaar verschil opleveren. Dus wellicht toch iets met die dongels of zelfs moederbord aan de hand.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan