USB stick verwijderen: usb modem volgt.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Chills

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
26 okt 2004
Ik heb het volgende probleem: als ik mijn Sandisk Micro Cruzer usb stick veilig wil verwijderen dan klik ik op het
"Hardware Veilig Verwijderen" icoontje en selecteer mijn usb stick, dit werkt goed.

Echter: tevens wordt mijn usb Speed Touch 330 adsl modem ook verwijderd. Vaak komt de verbinding gelijk weer online maar vaak moet ik ff de drivers installeren.

Modem zit aan usb poort aan de achterkant en usb stick aan de voorzijde.

Iemand een suggestie, of overstappen naar een ethernet modem?

Ik haal alle USB apparaten zonder probleem, en zonder vooraf waarschuwing uit mijn pc.

Vandaag zelfs mijn muis, om hem in een ander aparaat te testen.

Ja dat deed ik ook altijd, tot dat laatst al mijn bestanden op mijn usb sticky 4 kb groot waren. :( Dus vandaar dat ik op deze manier nu veilig verwijder.

Misschien is formatteren van de stick een oplossing.

Of misschien is de voor usb porrt gelinked met de achterste en zit er iets fout?

Heb usb stick tijdje geleden al geformateerd en werkt weer goed.

Heb de kabel van voor usb poorten verwisseld op moederboard: geen verschil helaas.

Ik heb wel ontdekt dat als je ipv. met de linker muisknop, de rechter muisknop op het icoontje klikt dat je dan uiteindelijk na een aantal klikken toch wel alleen het usb sticky kan verwijderen terwijl de modem blijft werken.

Naja, dan maar op deze manier veilig verwijderen.

Bedankt.

hmm maar toch is het raar, misschien nog iets: verwijder de usb apparaten in hardware beheer, en start opnieuw op, windows vindt usbpoorten en installeert opnieuw...

Ook dat heb ik al 2x gedaan :)

Ik heb ook een jumper anders gezet, stond in mijn moederboard boekje dat dit wel eens kon helpen met problemen rond usb apparaten. Werkt ook niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan