Usb Stick weghalen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je kan veelal in de configuratie van je livebox komen door in je Internet Explorer te gaan naar: 192.168.1.1
Dan zal je eerst wel even met een kabel aan de box aangesloten moeten zijn als je nog geen draadloze verbinding hebt met de box.

Daar kan je verschillende dingen instellen mbt het draadloze gedeelte. Ook kan je daar de wep-key zien welke op het moment aan je verbinding is toegewezen als je die nog niet hebt.

Ik heb geen kabel maar ik heb nog wel die usb stick die dr in zit daarmee ken ik naar die site gaan, en de wepkey die heb ik hier nu liggen,
maar nu :o

op je lifebox zit een knopje met Reg. druk daar is op als je verbinding maakt (ergens onderaan).
Zolang er niet daarop wordt gedrukt dan staat de lifebox geen internet verbindig toe met andere computers (anders kunnen je buren bij jou internetten). Als de lifebox eenmaal je Mac adres heeft toegelaten dan moet internet het gewoon doen.
Zo werkt het bij mij thuis ten minste en wij hebben ook de Orange lifebox succes ermee.

Ja klopt, maar da hebben we gedaan en dan geeft ie nog steeds die fout aan dat ie niet verbonden kan worden :(

Dat is erg vervelend dan. Maar blijf ook de topic anders volgen die ik vandaag gestart heb, want bij mij is ook een computer waar ik gewoon geen verbinding mee krijg.

ik krijg het neit voor elkaar
ik was zaterdag bij me vriendin thuis en had me laptop mee zonder usb stick
en bij hun kon ik gewoon op het internet :confused:

kijk ik doe het volgende

ik start wireless zero configuration
me usb dongle eruit dat ie voor me neterkkaart kiest
me knoppie voor verbinding staat aan
en dan zoek ik wanadoo_4***
die vind ik ook als ik er dan op klik
om verbinding te maken geeft ie dit aan
" Er kan geen verbinding met het geselecteerde netwerk worden gemaakt. het netwerk is mogelijk niet meer binnen bereik. vernieuw de lijst met beschikbaere netwerken en probeer om opnieiw een verbinding te maken,
terwijl ik beneden zit in de buurt van me livebox
ik snap er echt niks van !:confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan