usb stick werkt niet

• Onderwerp starter Onderwerp starter hurm
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

hurm

Gebruiker
Lid geworden
20 feb 2002
Ik heb een memorystick, maar ik krijg hem niet aan de praat. Voorheen deed ie het wel, maar na een format niet meer (XP Pro) Ik vrees dat mijn usb poorten het niet doen. Heb al gekeken bij apparaatbeheer en in mn bios en alles staat goed. Heb ik iets vergeten?

Nog een vraag: in apparaatbeheer staat bij usb controllers 2 keer sis 7001 pci naar usb open host controller en 2 keer usb hoofdhub. Wat is wat (welke heb ik nodig voor mn stick?) :confused:

Verwijder alles eens bij hardware en reboot, dan zal alles wat aanwezig is weer geinstalleeerd worden.
Daarna kun je dan de USBstick weer installeren.

de vraag is nog niet opgelost.Graag hoor ik het als iemand een oplossing heeft voor het probleem met de USB aansluitingen.

Beschrijf eens wat je tot dusver aan oplossingen hebt uitgeprobeerd?

Heb je de nieuwste drivers van je moederbord geinstalleerd??

Het werkt nog steeds niet. Heb wel een vraag, hoe en waar vind ik het type moederboard wat ik heb? :confused:

De nieuwste (moederbord) drivers staan erop, maar nog steeds geen usb. Heb net met usb systen check de usb verbindingen laten controleren en alles was ok, alleen werd er verteld dat usb connectors er niet zijn. Wat zijn dit en wat moet ik doen om ze te krijgen?

Heeft iemand nog een suggestie, wil heeeeel graag mijn digitale foto`s bekijken. :confused:

Hurm,

kies bij apparaat beheer bij je USB controllers eens voor de eigenscahppen van je USB2 enhanced controller en kies voor stuurprogramma bijwerken, als je internet verbinding hebt zal het programma mmc.exe op het internet naar recente drivers gaan zoeken.

LET WEL !!! Eerst SP 1 installeren, of had je dit al gedaan !?

Dit zou moeten werken...:rolleyes:

Remy

Ja, sp1 staat er al op. In apparaatbeheer zie ik niet usb2 enchanged controller staan, usb open host controller en usb hoofdhub, maakt dat verschil? En daar heb ik net de stuurprogramma`s ook van laten bijwerken (maar dan gaat ie toch niet op het web zoeken voor je?) maar zonder resultaat. Het is gebeurt na een format en nieuwe installatie van XP, kan dat er mee te maken hebben, voorheen hoefde ik er niets extras voor te doen.

Hurm,

Heb je ook geen vraagtekens of zo bij je apparaatbeheer staan ? En heb je in de bios
misschien ook alle opties nagelopen ??

Misschien staan er usb opties uitgeschakeld...

Remy

Nee, geen vraagtekens in apparaatbeheer en in het bios alles nagelopen (alles waar het woord USB bij staat, staat op enabled). Kan ik eventueel nieuwere drivers downloaden voor mn USB of helpt dat niet, en zoja, waar? Alles er al aan gedaan, niets helpt, iemand anders nooit dit zelfde probleem gehad?

Jammer, hij doet het nog steeds niet en wil ze toch graag gebruiken (kleurplaten voor de kids printen, usb stick gebruiken). Heb alle suggesties die hier stonden al geprobeerd, maar niets helpt. Kan ik een nieuwe usb kopen, of werkt dat zo niet?

Hurm,

Misschien een optie om XP nog een keer te installeren.
Mogelijk is er met de set up toch wat fout gegaan!?

Ik zou het anders ook niet meer weten, of hier nog een andere oplossing voor is ... :confused:

Dus gewoon de cd van xp erin en opnieuw laten installeren? Veranderd er verder niets dan?

Nee, ik bedoelde eigenlijk gewoon een clean install...
Format c:
Mogelijk is het een registerfout en die worden zo allemaal hersteld .... of je moet een register tovenaar hier op helpmij tegenkomen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan