USB stick wil niet meer:s

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lisje1987

Gebruiker
Lid geworden
24 feb 2005
Van het ene op het andere moment doet mijn usb stick het niet meer!
Nou, hij wordt wel herkend op de pc als Verwisselbare schijf, maar als ik hem wil openen geeft hij een melding dat hij geen toegang kan krijgen tot de schijf omdat deze niet geformateerd is, en of ik dat dan nu wil doen? Maar dat is niet bedoeling!!
Ik snap er niks van! Vorige week donderdag gebruikte ik hem voor het laatst en dat ging zonder problemen. Ik wilde vandaag weer verder gaan maar dat ging dus niet :s
heb al in meerdere pc's getest maar overal dezelfde melding. Ook heb ik schakelaartje op de stick al een paar keer om gezet maar geen verschil :s
dit is echt heel vervelend want er staat een bestand op wat ik absoluut moet hebben :s
Iemand enig idee wat hier aan de hand kan zijn, en hoe het op kan lossen???

Laatst bewerkt:
Misschien een slecht kontact, heb je de memorystick al een op een ander computer uit geprobeerd.

Kan inderdaad een slecht contact zijn. Misschien dat contacten van de usb stick even met een wattestaafje schoonmaken. En anders eens proberen of een recovery programma nog wat kan terugkrijgen van de usb stick. En anders ben ik bang dat je hem toch moet formateren.

Dat had ik ook. Toen heb je hem er waarschijnlijk eruit getrokken zonder veilig te verwijderen uit windows. Bij mij kreeg hij daar door een stroompiekje waardoor ik hem moest formanteren... Heb later me data terug gekregen met een GetDataBack prog. (niet alles maar wel wat). En had gelukkig nog wat back-ups <3 backups.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan