usb stick word niet door dvd speler herkent

Status
Niet open voor verdere reacties.

sporring

Gebruiker
Lid geworden
10 jul 2007
Ik heb een draagbare dvdspeler van nextbase en deze ondersteund divx.
nu had ik hier een 8 gb stick voor en dat werkte prima
heb nu een stick van lexar gekocht met 32 gb geheugen maar het duurt wel een half uur voordat mijn nextbase deze leest.
terwijl in de pc hij wel meteen opent.

Heeft er iemand een oplossing om dit te verhelpen.

Goedemorgen,

Zit zomaar even mee te denken is er vanuit de dvd speler geen max aan gig van toepassing? en denk dat de 8gig misschien usb 1 is en de 32 gig usb 2 zou misschien ook nog wat me te maken kunnen hebben.

Laatst bewerkt:
Goedemorgen,

Zit zomaar even mee te denken is er vanuit de dvd speler geen max aan gig van toepassing? en denk dat de 8gig misschien usb 1 is en de 32 gig usb 2 zou misschien ook nog wat me te maken kunnen hebben.

bedankt voor de snelle reactie,

de 8 gb is van scandisk en is ook usb 2
en maximale gig voor speler lijkt me sterk want hij pakt hem wel alleen duurt het erg lang en soms als ik hem 20x erin en eruit haal pakt hij hem wel sporadisch.

Hoi,

Lees in de manual dat je usb ingang een 1.1 is denk dat het daar toch aan moet liggen en dat het misschien met grote gigs niet echt goed gaat ander zou ik er eigenlijk geen verklaring voor hebben maar misschien hebben andere Helpmij-ers nog een lumineus idee(of zoiets)

Wellicht de formatering van de stick. NTSF werkt eigenlijk altijd wel maar FAT wil nog wel een moeilijk doen

Ron

Een lumineus idee uit een hele andere hoek:thumb:

Al eens gekeken of er een firmware update beschikbaar is die dit probleem oplost?

Een lumineus idee uit een hele andere hoek:thumb:

Al eens gekeken of er een firmware update beschikbaar is die dit probleem oplost?

Heb op de nextbase site gekeken maar kan uberhoubt geen upgrades vinden of iets wat daar op lijkt

helaas het het formateren naar ntsf niet geholpen.
Nu weet ik het ook niet meer.

Iemand nog een idee????

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan