Mr. Thiver
Gebruiker
- Lid geworden
- 25 okt 2006
Na een usb-stick aan een vriend te hebben uitgeleend, vertoont-ie nu een vervelend kwaaltje: wanneer ik de stick in een usb-poort steek, herkent de pc hem als zodanig, maar wanneer ik hem vervolgens wil openen, krijg ik de melding "Plaats een schijf of ander geschikt medium in Verwisselbare schijf (G: )." Niet bepaald handig dus...
Formatteren levert dezelfde melding op, terwijl de schijf voor de rest in alle opzichten gewoon herkend lijkt te worden. Vreemd is overigens wel dat het lampje van de usb-stick niet brandt, zoals-ie dat voorheen wel deed. Mijn laptop is overigens uitgerust met Windows Vista.
Graag advies wat te doen. Tips voor wat ik mijn vriend moet aandoen, mogen me bespaard blijven.
Formatteren levert dezelfde melding op, terwijl de schijf voor de rest in alle opzichten gewoon herkend lijkt te worden. Vreemd is overigens wel dat het lampje van de usb-stick niet brandt, zoals-ie dat voorheen wel deed. Mijn laptop is overigens uitgerust met Windows Vista.
Graag advies wat te doen. Tips voor wat ik mijn vriend moet aandoen, mogen me bespaard blijven.

Laatst bewerkt: