USB Stick wordt niet herkend

Status
Niet open voor verdere reacties.

america

Gebruiker
Lid geworden
8 apr 2005
Hoi,

Ik heb 2 USB sticks die beiden niet meer worden herkend door onze computer ( met Windows XP) Waar kan dit aan liggen? Onze camera doet het nog wel in dezelfde USB poort. En op de laptop doen ze het ook gewoon. De ene is een Sweex en de andere is een SanDisk.

Kan iemand mij hier iets meer over vertellen, hoe dit evt. op te lossen??

Thanx

Hoi

Bij schijfbeheer staat:

C & D schijf
CD rom station F
DVD station E.

Verder niets.

Hebben ze het wel ooit gedaan op de pc?

Kijk anders eens bij schijfbeheer of je ze daar kunt vinden:

rechtsklikken op deze computer, beheren, schijfbeheer

Ze staan niet bij schijfbeheer.
Ik heb het idee dat er iets mis is met onze USB poorten, ik heb de webcam eruit gehaald en daar in gepobeerd, maar dat werkt ook al niet.
Nu hebben we ook problemen met een nieuwe MP3 speler,die doet ook niets. Vreemde is dat onze digitale camera het wel zonder enig probleem doet in dezelfde poorten?

in je bios wel enabled?

zo niet,even in je bios duiken en op enabled zetten.

alhoewel, nu ik goed lees,zeg je dat je camera wel werkt, raar......................

Laatst bewerkt:
Hoi ,

Ben natuurlijk ook druk op jullie forum aan het spitten geweest, en heb vanmorgen een USB 2.0 Hub 4 port gekocht. Deze aangesloten en zie..............de USB sticks werken perfect!!! Snap alleen nog niet waarom dat nu ineens wel kan, maar ja .......

Nu alleen nog de MP 3 speler, dat is een Packard Bell Vibe 350. Hij laadt wel de batterijen op via de USB, dat kan je zien in het schermpje, maar ik kan vervolgens geen bestanden kopieeren vanuit Media Player, want het apparaatje staat gewoon nergens! Heb ook van alles proberen te onderzoeken, maar nu zegt apparaatbeheer dat er geen software voor dit apparaat is geinstalleerd, terwijl je dat niet hoeft te doen, er zit wel een cd bij maar dat is voor clips en foto's te bewerken. Wat kan ik nu hier weer aan doen om deze MP3 te laten werken??

Ben trouwens wel heel blij met jullie allemaal hoor, voor al jullie hulp enzo, en alle informatie die er op jullie site te vinden is!! Dat is echt klasse!

Groetjes America

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan