USB stick wordt niet herkend

Status
Niet open voor verdere reacties.

JanFilarski

Gebruiker
Lid geworden
26 apr 2014
Hallo Allemaal

Plotseling werkt mij USB stick niet meer.
Enig idee waaraan dit kan liggen?

MVG
Jan Filarski

Hoi,

Graag iets specifieker. Welke Windows versie gebruikt u? Wat gebeurt er precies wanneer u de USB aansluit?

:) Mocht je geen enkel waarschuwing krijgen dat je die formatteren moet ofzo en mocht je bij aansluiten van USB Stick echt niets en helemaal nergens meer in verkenner of via verkenner en apparaatbeheer vinden
----- dan is die zeer zeker en helaas kapot .. Controleren kan je bijv om ook ergens anders ( op andere PC ! ) die USB stick aan te sluiten ..

Laatst bewerkt:
Hallo DeltaHardware

Ikheb hier 2 systemen staan. Twee Win7 en een Linux-Ubuntu 14.04 systeem. Op geen van de systemen werken 3 stuks USB-Sticks.
Ik heb niet eens op die sticks gewerkt, maar ze zaten gewoon in de systemen.
In eens viel het me op dat in het Apparaatbeheer van Ubuntu de stick niet meer aangegeven werd.

MVG
jan Filarski

Laatst bewerkt:
Hoi,

Als je die USB stick in een Windows 7 systeem doet, hoor je dan wel dat geluidje dat er een apparaat aangesloten is? En gaat Windows ook zelf opzoek naar de drivers? (Rechtsbeneden in de taakbalk verschijnt er dan zo'n ballonnetje)

Of gebeurt er helemaal niks?

Hallo,

Nee, geen geluid.
Op de één: Gaat alleen het lampje 3x knipperen.
Op de andere: Gebeurd gewoon niets.
MVG
Jan Filarski

Hallo Royonix

Met een HDD Ik heb vroeger wel meegemaakt dat de Driveletter door een of andere oorzaak miste, dan reageert de computer exact hetzelfde. Met een beetje gemartel kon je er dan toch wel een Driveletter bij fabriceren.

Op dat programmaatje van jou reageert de computer: Kan de USB stick niet vinden en voor de rest doet hij niets.

Eerst moet de computer de USB stick herkennen als drive, en pas dan ka er ingegrepen worden.
Ik denk dat ik maar de pijp aan Maarten moet geven, en een nieuwe USB stick moet kopen.

Zou het foutief zijn om ee USB stick dan weer eens in een Win7- en dan weer in een Ubuntu-computer te steken?

MVG
Jan Filarski

Hallo Allemaal

De sticks zijn en blijven niet benaderbaar. Dus je kunt ze niet formatteren.
Ik heb ze uiteindelijk weggegooid.
Dus de zaak is opgelost
MVG
Jan Filarski :evil:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan