USB stick write protected?

Status
Niet open voor verdere reacties.

fokker

Gebruiker
Lid geworden
10 mrt 2005
Ik heb hier een usb stick van coskin 2gb en ik kan er files naar schrijven en lezen, maar wanneer ik hem wil formatteren met de usb multiboottool 10 om er een opstarbare bootdisk voor winxp van te maken komt er een venster "device write protected".
Als ik kijk met revo uninstaller staat er explorer.exe, na op reparatie lijkt het oké, maar direct is het er terug.
Ook al een low level format gedaan, allemaal zonder succes.
Wat is er hier mis?
PS: ook al geformatteerd onder linux.
de rest van boven staande is in win7.:evil:

Kan het misschien zijn dat de USB-stick beveiligd is met een wachtwoord? Zou zo maar kunnen zijn natuurlijk;) En verder: zit er geen schuifje op de stick voor schrijf-beveiliging? Oude sticks willen dit nog wel eens hebben...
P.S. standaard kan je van de XP-cd geen opstart-stick maken, daar heb je een programmaatje voor nodig: klik

Laatst bewerkt:
Nee de stick is niet beveiligd met een wachtwoord en er zit ook geen knopje op, dat je een tooltje nodig hebt weet ik, dat had ik in mijn eerste topic hierover al aangegeven, maar dit tooltje dat jij nu opgeeft ga ik ook eens proberen, wie weet?

Werkt ook niet, HP formattool blijft aangeven "device write protected".

Je zou kunnen proberen te formatteren met OnBelay
Succes!

P.S. pas wel op bij het installeren dat je niet die stomme ads meekrijgt!

Werkt allemaal niet, eens geformatteerd naar NTFS of FAT32 is dat onzinnige "device write protected" er weer.

Ik hoop dat dit nog gaat helpen, maar op deze website staan nog een paar werkbare oplossingen.
Succes!!

Laatst bewerkt door een moderator:
Vermits er niets helpt, heb ik de stick maar gebruikt om alles van een andere stick op te zetten en de vrijgekomen stick te gebruiken.
Vreemd probleem, ik ben nog steeds benieuwd waarom dat niet wil lukken en ik hem toch kan gebruiken om alles op zetten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan