Usb Stick

Status
Niet open voor verdere reacties.

Estan

Gebruiker
Lid geworden
31 dec 2004
als ik mijn usb stick insteek hoor ik wel een geluidje zoals ding dong en wordt hij ook aanvaardt door de pc maar ik vind hem niet terug, ik vind het icoontje niet, een eindje geleden heb ik wel mijn usb stick geformateerd, tijdens het formateren viel mijn pc uit en toen werkte het niet meer, heeft het soms met dat te maken

Dank U

Hoi,

Zou kunnen...

Maar kun je hem niet vinden onder mijn computer en dan een USB memory stick drive of als removeable storage. Met natuurlijk een drive letter

Groetjes, Anne

Neen echt niet, ik vind het nergens, heb ook al gekeken bij vriend en daar vind ik mijn usb stick ook niet terug

Staan er in Apparaatbeheer uitroeptekens bij je USB-devices?

Ik had zelf ook problemen met het aansluiten van een usb mp3 speler. Het een en ander uitgevogeld en uiteindelijk bleek het bestandje " dit.exe" de boosdoener. Als je naar " dit.exe" googelt dan zal je zien dat dit bestandje ervoor zorgt dat er driveletters worden toegekend aan je flash drives ( foto kaartjes etc. ) heb mijn " dit.exe" bestandje de extentie "Old" gegeven zodat het niet meer mee opstart. Kan nu mijn mp3 speler ( usb) normaal gebruiken en de flash drives behouden gewoon de driveletters en kunnen gewoon gebruikt worden. Misschien een idee?

Het " dit.exe" bestandje zit trouwens in je Windows directory: c:\windows\dit.exe

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan