usb stick

Status
Niet open voor verdere reacties.

amieke

Gebruiker
Lid geworden
10 okt 2007
Berichten
6
hallo,

Ik wilde gisteren mijn foto's op een usb stick zetten. Zodra ik de usb stick in de usb poort stak kwam er een programma in beeld. In dit programma heb ik zitten werken. Blijkbaar heb ik vanalles opgeslagen maar weet niet wat want ik kan het niet terug vinden. Ook had ik een wachtwoord ingesteld, maar raak nu niet meer in dat programma. Help!!!
 
Weet je ook welk programma er opstartte? Weet je ook nog een naam van de bestanden welke je opgeslagen hebt?
 
Het programma was carry it easy. Heb dit nu via internet opnieuw gedownload. Maar waarschijnlijk staat er veel meer op dan alleen foto's.
 
Welkom bij Helpmij.nl

Hoe kan het dat er meer opstaat dan alleen foto's? Kun je hem ook niet benaderen via verkenner? Dan zie je niets? Weet je je wachtwoord niet meer, of werkt het niet meer?
 
Toen ik de usb stick er vanmorgen in stopte deed hij niets. Ik ben toen via mijn computer naar verwisselbare schijf (E) gegaan. Ik kreeg toen een schermpje in beeld waarop stond of ik iets wilde formateren. Ik dacht dat het over de inhoud ging van mijn stick dus heb ik ja geklikt. Met als gevolg dat het instalatie programma verdween.

Heb hem verwijderd via veilig verwijderen. Mijn wachtwoord weet ik nog wel. Toen ik gisteravond wilde kijken of mijn foto's er op stonden wist ik ook niet hoe ik dit moest doen. Ik heb vanmorgen wel een nieuw installatie programma gedownload. Ik krijg nu hetzelfde schermpje in beeld als gisteravond toen ik mijn stick er voor de eerste keer in stak. Het is een 8 Gb stick en onderaan het programma loopt een balk waarop je kan zien hoevol je stick is en die gaf aan dat hij bijna vol staat. Maar ondanks dat ik nu weer in het programma zit kom ik er niet achter hoe ik foto's erop moet zetten en of ik mijn stick eerst kan leeg maken.
 
En? Is er wat veranderd? :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan