usb stick

• Onderwerp starter Onderwerp starter chw
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

chw

Gebruiker
Lid geworden
20 nov 2008
Heb USB stick en stop deze in mijn laptop maar pakt deze niet.Maak gebruik van Vista.Maar als ik de USB stick eruit trek komt die wel te voorschijn(en is omdat de stick eruit is ook weer gelijk weg) bij deze computer,alleen dan heb ik er niets aan .Maar als je de stick er een aantal min erin laat komt die wel te voorschijn.Waarom pakt die direkt niet.chw

en doen andrere apparaaten het wel direct?

of een andere usb poort gebruiken of is dit bij elke?

Ja je ziet hem wel in apparaatbeheer en andere dingen werken ook erop.Maar als je de usb sticky eruit trekt komt die heel even te voorschijn,maar daar heb ik dan niets aan.Na een paar min komt ie wel te voorschijn,maar dat vind ik raar en wil gewoon als ik de stick erin stop gelijk kunnen zien.

Laatst bewerkt:
Heb ik geprobeerd maar er stond eerst fat(standaard)en daar heb ik ntfs van gemaakt en toen geformatteerd,maar is het ook niet.De C en D schijf is gewoon standaard ntfs en de usb is standaard fat,misschien is dat het probleem.hoop op tips.Na ongeveer 4/5 min komt die wel in beeld en dat vind ik raar.

als je hem in je pc stopt hoor je dan een geluidje van nieuwe hardware aangesloten?

maar je ziet hem niet in deze computer?

doe eens: rechts klikken op deze computer, beheren, schijvenbeheer.

staat hij hier wel tussen? dan is de oorzaak wss dat je pc de usb stick een driveletter wil geven die al in gebruik is.
bijv D: terwijl die al in gebruik is door je cdrom.

kijk daar maar eens.

Hij staat er tussen ,met drive F en die is er verder niet ,maar het is een fat en die anderen zijn ntfs.Maar dat is denk ik het probleem niet toch.Maar na 5 min komt die wel in deze computer te staan,niet hoe het hoort.En als ik hem erin doe zie je hem niet de eerste 5 min in deze computer,maar zou je de stick er uittrekken komt die wel even in beeld.

is de stick en usb poort 2.0?

en doet je stick het wel op andere pc's?

Is volgens mij een 2.0 en op mijn gewone computer doet ie het gewoon.Op laptop doet ie het ook alleen hij komt na zo,n 5 min pas te voorschijn bij deze computer,en dat hoort normaal direkt te zijn.

De status van je vraag staat wel op "Opgelost".:confused:

Dan laat maar zo staan.Bedankt voor de reacties.chw

Je kunt wel door gaan met je topic, maar dan moet je dus even de status aanpassen.:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan