usb sticks openen niet.

• Onderwerp starter Onderwerp starter emc
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

emc

Gebruiker
Lid geworden
21 jan 2003
Wanneer ik een usb-stick in mn pc stop kan ik deze niet openen door erop te klikken. in explorer wordt hij wel zichtbaar, maar ogenschijnlijk leeg. Als ik rechts klik is de eerste (vetgedrukte) optie:
programma vanaf uw mediaspeler installeren of uitvoeren.

De optie openen staat daarna en als ik daarop klik opent explorer de stick wel. als ik de stick in een andere pc stop werkt het wel. het lijkt mij iets van een instelling?

alvast bedankt!

Hallo, wellicht proberen/overwegen.
Als hij niet bij Computer verschijnt kan Autoplay kennelijk niet werken. Is dat het geval
Probeer die USB te laten herinstalleren:
Ga naar Apparaatbeheer alle USB-apparaten verwijderen (Hubs, Controllers enz) met rechtsklik erop:
Installatie ongedaan maken. Dan pc opnieuw opstarten, deze behoort dan de USB dingetjes opnieuw te installeren en nu misschien wel goed.
Staat er andere belangrijke informatie op die stick dan eerst even een kopietje maken voor de zekerheid.

Misschien kun je het e.e.a. regelen bij ConfigScherm - Automatisch afspelen. Vinkje linksboven ergens.

Laatst bewerkt:
Heb je niet wellicht de driver van je USB-stick geblokkeerd met een anti-virus/malware programma of windows beveiliging?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan