usb sticks probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gigi-Art

Gebruiker
Lid geworden
18 mrt 2006
hallo, wie kan mij helpen

als ik een usb stick en externe usb hdd(opslagmedia) in de computer plug,
detecteerd hij hem, en instaleerd hem voor gebruik
en in het wolkje komt dan ook te staan dat hij werkt en alles.
Helaas wordt hij niet aangegeven in "deze computer"
hij staat wel aangegeven bij schijfbeheer, maar die zegt als je hem wil formateren dat de partitie ingeschakeld moet worden??

terwijl rechtermuisknop-openen in schijfbeheer, opent hij de usb stick wel.

Wie snapt hier iets van,
en kan helpen

vriendelijke groet Gigi

p.s.
usb printer enz doet het wel gewoon zoals het hoord

zit er op een usb stick uberhaud wel een partitie die je aan moet zetten?? in de andere computer werken ze prima,

en in dat programmatjes wat je kunt downloaden, heb ik gedaan, maar snap het niet helemaal.:confused:

Gigi-Art zei:
zit er op een usb stick uberhaud wel een partitie die je aan moet zetten?? in de andere computer werken ze prima,

en in dat programmatjes wat je kunt downloaden, heb ik gedaan, maar snap het niet helemaal.:confused:

Indien ze op een andere computer wel werken, ligt het dus niet aan die usb stick en externe schijf, hoef je ook dat tooltje niet te gebruiken, enne ja, op een usb stick zit ook een partitie, en ook op een externe schijf, misschien daar wel meerdere, indien deze is gepartitioneerd.

Indien ze dan wel werken op de andere computer, gooi er eens een chkdsk overheen.

chkdsk.exe heb ik gedan, daarna zei de schijfbeheer, dat ik de partitie moest toewijzen, heb ik gedaan, hele procedure, formateren "letter toe wijzen" maar eenmaal klaar, werkt het nog steedts niet, hij geeft hem weer niet in deze computer weer, en hij vraagt nog steedts of ik de partitie moet inschakelen.. ik type nu ff die melding letterlijk over:

de bewerking is niet voltooid omdat de partitie of volume niet is ingeschakeld, start de computer opnieuw om hem inteschakelen,,...

opnieuw opstarten helpt niet, vraagt i gewoon weer het zelfde

hee mensen ik heb het probleem gevonden,..

het lag aan die ***piiiiiiiiiieeeep*** daemon tool.

deze wil windows xp nog wel eens aantasten.

ThnQ allemaal voor jullie reacties en hulp :thumb: ;) :D

Gigi-Art zei:
hee mensen ik heb het probleem gevonden,..

het lag aan die ***piiiiiiiiiieeeep*** daemon tool.

deze wil windows xp nog wel eens aantasten.

ThnQ allemaal voor jullie reacties en hulp :thumb: ;) :D

Daemon tools doet niets met XP, prima progje, wel de gebruiker:rolleyes: , als dat had vertelt, had ik kunnen vertellen dat je de schijfletter(s) van Daemon tools kan veranderen.

Snap nooit dat mensen de progjes de schuld geven van hun eigen instellingen met die progjes.:(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan