USB sticks worden niet meer herkend.

Status
Niet open voor verdere reacties.

schrik

Gebruiker
Lid geworden
20 feb 2005
Sinds enige tijd worden USB sticks in windows XP niet meer herkend op mijn PC. Ze zijn niet zichtbaar bij: "Deze computer". Dat is erg vervelend.
Als ik een programma start wat files wil undeleten dan kan ik in dat venster wel naar die stick(s) bladeren. Bijvoorbeeld RECUVA (http://www.piriform.com/recuva/download) om files te undeleten. Hoe krijg ik het voor elkaar om de stick(s)weer normaal te laten herkennen door windows XP Prof. zonder XP opnieuw te moeten installeren?

bvbd

Hoi,

Onder apparaatbeheer zie je onder Universal Serial Bus-controllers een hele lijst staan.
Verwijder die eens allemaal door erop te rechtsklikken en te kiezen voor 'Installatie ongedaan maken'
Het kan geen kwaad en ruimt veel op, wat 'ooit' een keer op een USB-poort aangesloten is geweest.

Kan dat geen kwaad voor de geinstalleerde software die gebruik maakt van USB poorten? ik bedoel: GSM, Webcam, Bluetoothstick, LG update GSM, Samsung GSM etc?
Of werkt dat daarna gewoon weer. (ben geen nerd dat snap je)

Laatst bewerkt door een moderator:
Nee, kan geen kwaad, want de corresponderende software blijft wel op de computer aanwezig.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan