USB toetsenbord onthouder

Status
Niet open voor verdere reacties.

jacob111

Gebruiker
Lid geworden
9 jun 2010
Ik ben opzoek naar de naam van een USB, waarin word opgeslagen wat er in de toetsenbord is ingetikt. Door de usbpoort van de toetsenbord instoppen in de usb die ik zoek. En met die usb vervolgens in de computer te stoppen.

Jacob

Ik heb je vraag meerdere malen gelezen, maar moet toegeven dat ik er niets van snap. Naam van een usb? Usb heet gewoon usb...

Misschien toch even proberen je vraag duidelijker te formuleren.

Of ben je op zoek naar een programma waarmee je kan zien wat er op het toetsenbord is ingedrukt? Een keylogger word dat dan. Maar nogmaals, ik heb geen idee of je dat vraagt.

@Lita112: Wat hier gevraagd lijkt te worden is een tussenstukje (=USB-'sniffer' apparaat) dat toetsaanslagen van de toetsenbordgebruiker vastlegt. Een soort keylogger dus, maar dan in hardware, dat je plaatst tussen de USB aansluiting van het toetsenbord en de USB aansluiting in de systeemkast.

@topic-starter: Al zóu ik geweten hebben waar zoiets te krijgen is vind ik het laakbaar dat je zoiets zou willen kopen/gebruiken. Ik weet/vertel het je dus niet maar misschien reageren anderen nog, nu enigszins duidelijk is wat je lijkt te zoeken.

Tijs.

Hhmm, daar was ik misschien ook achter gekomen als de vraag niet zo krom gesteld was. Vind het nog steeds een onleesbaar verhaal.

Uit jou gebruik van het woord "lijkt" maak ik op dat ook jij de vraagstelling niet geheel duidelijk vond. ;)
Maar thanks voor de opheldering Tijs!

Ik gebruik "lijkt" omdat ik niet de topic-starter ben.

Mocht het inderdaad zo'n apparaat zijn wat ik beschrijf, dan zou ik niet eens de topic-starter willen zijn. Het apparaat is namelijk extreem sneaky: Wie gaat er nu elke keer achter zijn computer kijken of er een extra apparaatje is geïnstalleerd om je wachtwoorden, bezochte websites etc. vast te leggen voor een of andere hacker/buurman/vieze***...
Klaarblijkelijk wil de topic-starter dan die hacker/buurman/vieze***... zijn.

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan