Van het ene op het andere moment werkten de toetsen van mijn USB-toetsenbord niet meer. De extra toetsen (geluid harder/zachter, snelkoppeling mail e.d.) werkten gek genoeg als enige wel. Ik dacht dat het toetsenbord kapot was en heb een nieuwe gekocht. Ook weer een Logitech USB draadloos met muis. Het probleem bestaat echter nog steeds.
Ik heb de software meedere keren verwijderd en opnieuw laten installeren, maar dit heeft geen effect.
Ik heb ook een toetsenbord PS/2 geprobeerd. Deze werkt bij opstarten wel (ik kan in de Bios en kan daar navigeren), maar zo gauw Windows XP start, werkt het niet meer.
De muis werkt zonder problemen.
Ik heb op internet rondgekeken, maar nog geen goede oplossing.
Is er iemand die raad weet of wordt het formatteren in de hoop dat dat de oplossing is.
M.vr.gr. Remco.
Ik heb de software meedere keren verwijderd en opnieuw laten installeren, maar dit heeft geen effect.
Ik heb ook een toetsenbord PS/2 geprobeerd. Deze werkt bij opstarten wel (ik kan in de Bios en kan daar navigeren), maar zo gauw Windows XP start, werkt het niet meer.
De muis werkt zonder problemen.
Ik heb op internet rondgekeken, maar nog geen goede oplossing.
Is er iemand die raad weet of wordt het formatteren in de hoop dat dat de oplossing is.
M.vr.gr. Remco.