usb toetsenbord

Status
Niet open voor verdere reacties.

ike360x

Gebruiker
Lid geworden
2 dec 2010
hallo ik heb een vraag zat nog te twijfelen of ik m hier moet plaatsen of onder kopje muis en toetsenbord problemen maar heb t idee dat hier t beste is zoniet verander ik t.

pc stats die van toepassing zijn op dit probleem:

MOBO xfx 790i ultra
videokaart: gforce 8800gtx 2x
muis logitech g5
toetsenbord logitech media keyboard bedraad
geluid bose companion 5 usb

ok het probleem:

tijdens typen blijven toetsen hangen. volledig at random. pijltjes, letters, cijfers. heb al contact gehad met xfx die zeggen je moet je bios flashen heb ik ooit eens geprobeerd...je raad t al geen succes. heb geprobeerd poorten te wisselen van de usb apparaten geen succes, ps2 aansluiting op mn toetsenbord weinig verschil. vind t erg vervelend ook tijdens het gamen voornamelijk. iemand een idee?

met vriendelijke groeten

stefan

Hoi,

Ik ga ervan uit dat het toetsenbord goed werkt en dat je geen haperende toetsen hebt.

Het lijkt me dat je refresh rate erg hoog staat ingesteld in je bios.
Als je de pc opstart moet je meestal Esc of F2 drukken om in het bios te gaan.
Als je daarin een keer alle opties afloopt kom je de refresh rate vanzelf tegen.
Probeer hier een wat 'luiere' instelling en kijk eens of dat soelaas brengt.

Hopelijk lukt het je op deze manier om je probleem op te lossen.

Succes,

LabRatNo9

pci

is dit in de pci/pnp geloof ik dat is de enige plek waar ik een refresh rate tegen kwam dacht ik. ook kwam ik er achter dat blijkbaar met de laatste biosinbouw een programma is ingebouwd dat als je in bootscreen op alt-f2 drukt in een bios install (MSdos look environment) komt en daar je bios kan flashen. miss toch ooit proberen miss met wat hulp. ga zo nog wel effe zoeken naar een refresh rate. bedankt iig voor snelle response

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan