usb upgrade naar 2.0/ geen beeld

Status
Niet open voor verdere reacties.

pjotr10

Gebruiker
Lid geworden
1 sep 2004
Hallo allemaal,

Via internet een sweex usb upgrade 2.0 kaart (typenr fa000040) gekocht voor een
P3 800mHz. Kaart in een vrij pci slot gestopt en dan krijg ik in het geheel geen beeldscherm bij het opstarten. Het scherm blijft zwart en hij springt zelfs niet van standby naar ingeschakeld.
Haal ik de kaart eruit, dan doet het apparaat het gewoon weer. Rara, weet iemand raad?

groet,

Hallo

Kaart = nieuw ????

Komt zelden voor , maar kan uiteraard ook defekt zijn ....

Peter

kan je moederbord de doorvoersnelheid wel aan en hoeveel watt(voeding) heb je erin hangen?

Welk OS?
Met XP, en de ACPI in de bios, en de PC als uniprocessor PC geconfigureerd, krijg je ook meerder virtuele IRQ's uitgedeeld, te zien in apparaatgeheer, bij bronnen op verbinding.

Onder de AGP slot heeft de daaronder geplaatste pci bus, een gedeelde IRQ, kun je de kaart nog in een ander PCI slot zetten?

omzeild = opgelost

Welk OS?
Met XP, en de ACPI in de bios, en de PC als uniprocessor PC geconfigureerd, krijg je ook meerder virtuele IRQ's uitgedeeld, te zien in apparaatgeheer, bij bronnen op verbinding.

Onder de AGP slot heeft de daaronder geplaatste pci bus, een gedeelde IRQ, kun je de kaart nog in een ander PCI slot zetten?

Hallo,

Zowel op een PII met w98se als op een PIII 450 met XP pro deed de kaart niets. De verkoper suggereerde eerst te installeren. Dat lukte. Maar wat ik ook deed ( plug and play werkte niet) ik kreeg ´m niet aan de gang.
Uiteindelijk koop ongedaan gemaakt. Kortom, jullie bedankt :thumb: :D en ik ga op zoek naar een andere merk.
groet,

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan