USB-USB Networking Bridge

Status
Niet open voor verdere reacties.

u346281

Gebruiker
Lid geworden
14 jan 2003
Hallo,

Ik ben op zoek naar een driver namelijk de USB-USB Networking Bridge .Kan iemand mij vertellen waar ik deze kan vinden.Mijn systeem draait met win 98.

Verplaatst van diversen naar netwerkcomponenten

Mischien een rare vraag maar bedoelen jullie zo'n usb kabel of heb je hier meer voor nodig?? Ik heb namelijk een USB-kabel die alleen werkt met bijgeleverd progje. Ik zou graag willen zien dat hij ook in verkenner zou werken onder XP

Geplaatst door guidobothmer
Mischien een rare vraag maar bedoelen jullie zo'n usb kabel of heb je hier meer voor nodig?? Ik heb namelijk een USB-kabel die alleen werkt met bijgeleverd progje. Ik zou graag willen zien dat hij ook in verkenner zou werken onder XP
Ik weet niet wat je bedoelt met 'zo'n usb-kabel', wij bedoelen een usbkabel die 2 computers kan verbinden. Meestal ondersteund hij dan protocollen als TCP/IP en Netbeui en dan kan je dus ook bestanden delen (ik neem aan dat je dat bedoelt met 'dat hij ook in de verkenner zou werken'.

huh ?
wij hebben precies dezelfde geloof ik
USB-USB Network Bridge en daar zit dan 1 diskette bij met een drivertje voor win 98 voor (kan ik wel op mijn site zetten als je dat wil, kun je hem ff downloaden, stuur me maar ffies PB)
maar deze diskette werkt niet op win 2000 of win xp, wat echt heel vaag is
dit is ook de reden waardoor we niet meer bestanden over kunnen zetten :S
weet iemand hier overigens nog een oplossing voor ?

Hoi.
Ik heb inderdaad ook zo'n USB kabel met een kastje ertussen. Alleen moets ik de drivers van internet afhalen en kan hem alleen gebruiken met bijgeleverd progje.

Nogmaals: zouden jullie het merk willen vermelden, want zo schiet het niet echt op als we niet weten waar we moeten zijn...

Sorry dat zou ik niet meer weten ik heb hem toen gekocht bij mediamarkt maar heb de verpakking weggegooid. Op de installatie cd-rom staat het merk ook niet

ik heb hem bij de makro weg, verpakking weggegooid en het staat ook niet op de kabel of diskette :confused:

netwerk via usb-usb kabeltje van sitecom

Ik ben al weken aan het kl.... met een netwerk met zo een kabeltje. Vorige week werkte het maar toen begon een van de comps plotseling gek te doen en toen moest ik hem opnieuw installeren. Sindsdien ben ik weer alles aan het proberen, maar het wil niet lukken. Ik heb wel de indruk dat als ik de USB aansluiting op mijn laptop installeer, mijn laptop (windows XO home) telkens vastloopt bij opstarten of uitzetten. De beschrijving die ik van sitecom kreeg, gaat in elk geval niet over windows xp. Je kunt dit net zo goed meteen weggooien
Wie weet hoe het wel moet?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan