Usb Usb2.0????

Status
Niet open voor verdere reacties.

fluffy

Gebruiker
Lid geworden
7 apr 2004
Ik heb gister een webcam gekocht een sweex 1.3 megapixel geloof ik!
Deze is compatibel met usb2.0 nu heb ik schijnbaar geen usb2.0 maar ik dacht dat deze zoieso backwards compatibel was?
WindowsXP geeft ook aan dat er een snel apparaat op een langzame aansluiting is geplaats en dat deze zal werken op lagere snelheid!
Nu werkt hij helemaal niet! Hij ziet die ene usb2.0 cam van sweex als een cresentec dc1100 webcam en als een usb2.0 audio device!Vervolgens geeft ie geen beeld! Wat moet ik doen? Een pci kaart halen met usb 2.0?Of krijg ik dan weer gezeik met moederbord ondersteuning?

Volgens mij is de beste oplossing dan om een usb2 pci card aan te schaffen, die kosten zo'n €15. Voor zover ik weet levert dat geen problemen met je moederbord op.

wat voor moederbord heb je?

en heb je al gekeken of de fabrikant toevallig usb2.0 drivers beschikbaar heeft gesteld?
(trouwens bij als je windowsupdate (XP) uitvoert zou 't ook geinstalleerd moeten worden)

.per e-mail van fluffy:
En ik krijg ook geen problemen met xp?
Want heb hier en daar al gezocht op verschillende forums! Ik zag al andere gasten die dezelfde melding kregen!
Dat het niet strax een driver bug is in xp voor usb2.0

*zucht* reageer nou op het forum, dan kan iedereen lezen wat je te melden hebt

en heb je al gekeken of de fabrikant toevallig usb2.0 drivers beschikbaar heeft gesteld?
(trouwens bij als je windowsupdate (XP) uitvoert zou 't ook geinstalleerd moeten worden)

Of heb je SP1 al?

Geplaatst door JKoelman

Als je USB 1.1 poortjes hebt is dit niet softwarematig op te lossen. De hardware is anders.

sp1 heb ik al geinstalled!
Me moederbord kan ik helaas op dit moment niet bekijken omdat ik op me werk zit!
En het gaat inderdaad om die sweex camera

Maar megabit je denkt dat die pci kaart met usb2.0-etjes nog steeds best oplossing is?
Dan ga ik er strax wel 1 haleh!:D

Geplaatst door fluffy
Maar megabit je denkt dat die pci kaart met usb2.0-etjes nog steeds best oplossing is?
Dan ga ik er strax wel 1 haleh!:D

Ik denk het wel ja, want volgens mij heb je USB 1.1 poortjes in je computer en dat is zoals Tibor ook al zei niet softwarematig op te lossen.

thnx ja ik dacht zelf ook al dat ik 1.1 poortjes had maar twijfelde of het geen conflict weer zou geve met me mainboard. Heb maar een P3 1.2 ghz. Me andere pc wil ik em nie op die gebruik ik ook als server en werk doeleinden weet je!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan