usb valt weg.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ojisan_Buba

Gebruiker
Lid geworden
3 dec 2005
Halloo,

Heb een nieuwe pc, dual core intel. probleem is dat eerst de usb's wel worden herkend en functioneren maar dat na verloop van tijd de usb's uitvallen. Ze worden niet meer herkend. In apparaatbeheer verschijnt er dan bij die usb een geel uitroepteken. Ook als ik de stick in een andere poort steek verschijnt dit uitroepteken en dit telkens op dezelfde usb poort.
Als ik de pc terug opstart werkt het weer naar behoren.

OS is XP prof, asus moederbord

Met alle dank.

Rechermuisknop op de USB device in apparaatbeheer verwijderen, daarna opnieuw opstarten als het goed is worden de USB drivers automatisch opnieuw geinstalleerd

probeer eens te kijken of er nieuwe Chipset drivers zijn ......

Staan er ergens in apparaatbeheer uitroep- en/of vraagtekens als er geen USB in steekt?
En als ze er staan met de USB, vraag de eigenschappen eens op: welke melding staat er?

Bedankt voor je snelle reacties.
Ik kan pas volgende week dinsdag terug reageren, pc staat in mijn school zie je en we hebben nu enkele dagen vrijaf.
Dan zal ik ook typen wat er in apparaatbeheer verschijnt, vermelding enzo.
De usb functioneert terug goed na nieuw opstart pc. Maar dit is niet te tolereren daar het een nieuwe pc betreft. Hij is al eens terug heirvoor naar de winkel geweest. Ook de kaartlezer, verschillende poorten erop worden dan niet herkend.

Alle dank

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan