usb van 16 gb past maar 5gb

Status
Niet open voor verdere reacties.

gustavvraag

Gebruiker
Lid geworden
4 feb 2015
hoi iedereen,

Ik heb laatst een bootable usb stick gemaakt dat ging allemaal goed maar nadat ik klaar was wilde ik de usb weer in de oude staat.
Ik heb de stick geformatteerd als NTFS maar op een 1 of andere manier kan hij de stick alleen met 5,26 gb formatteren. hoe kan ik dit verhelpen?

Hoi hoi Gustav

Doe maar die USB -stick naar FAT32 formateren :)

met een of andere tooltje met een iso gebruikt?
Dan kan je de rest alleeen nog maar terug krijgen met een goede partitie manager

:) Ach zeik ik dat, omdat ik vermoed dat die op die ( FAT32 ) formaat van tevoren ook was ..:(

Hij zei dat wou USB naar oude staat terug brengen, en vervolgens zei hij dat heeft USB naar NTFS geformatteerd toen pas zag hij dat die USB slechts 5,GB formatteren kan
vraag ik me af of dat ooit anders dus was ?? .... beetje verwarrend is .. :(

Laatst bewerkt:
Nee, natuurlijk niet.

Zie de reactie van Jackall.

Royonix, gewoon helpen als je iets vrijwel zeker weet en niet zo maar wat roepen, je zet mensen op het verkeerde been.

Royonix, gewoon helpen als je iets vrijwel zeker weet en niet zo maar wat roepen, je zet mensen op het verkeerde been.

Ik ben 101% zeker dat met ideetje niets mis mee is Terrarabo ! .... natuurlijk anders is dat, dat deze keer niet toepasselijk is ( en dat is jammer ! )..

Op andere kant hoezo jij zelf geeft dan gewoon niet een betere voorstel i.p.v. een kritiek ??

Mogelijke of eventuele oplossingen kunnen wij allemaal vrij voorstellen nu blijkbaar jij denkt zo niet over, of zie ik dat toch anders ? .....

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan