Usb verwijderd! Help!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

usbverwijderd

Gebruiker
Lid geworden
26 feb 2009
Kan iemand mij helpen? Ik wou mijn USB in 2 partities delen. Ik hebt Vista Home premium. Niet dat dat iets uitmaakt, maar ik heb een computer opnieuw geïnstalleerd voor een vriend (XP) en toen wou ik mijn USB in partities delen. Ik dacht dat je als eerst moest verwijderen. HIERMEE BEDOEL IK NIET VERWIJDEREN UIT COMPUTER, MAAR DE HELE USB VERWIJDEREN! Nu herkent geen enkele computer mijn USB meer, en VISTA zegt dat ik moet formatteren, maar dat lukt niet!:( KAN IEMAND MIJ HELPEN!

Laatst bewerkt:
Niet zo hysterisch, rustig aan, alles kan gefixed worden :thumb:

Vista zegt dat je WAT moet formatteren ?

Duidelijke info is een must als je hulp wilt hebben.

Iets wat ik ook niet snap is een usb in partities delen ??
Op harde schijven kan je een partitie aanmaken, maar een usb stick is een soort losse harde schijf, probeer je te zeggen dat je de usb stick wil delen met een ander door er partities op te maken ???

Ik denk eerder dat je bedoelt dat je partities op de harde schijven aan wilde maken en dat je dat verklo*t hebt.

Probeer even systeemherstel en zet deze terug naar een dag VOORDAT je begon te klooien.

By the way, als je geen verstand hebt van dit soort dingen, raadpleeg dan eerst een forum of een site waar hulp op staat, ga niet lukraak partities aanmaken of belangrijke instellingen veranderen omdat "je het wel denkt te weten", nu zit die vriend van je met de gebakken peren omdat jij het wel dacht te weten !!!

Suc 6, hou me op de hoogte :thumb:

EDIT: Maak trouwens je verhaal wat duidelijker ik heb geen idee, waar je het over hebt !!!

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan