USB Video DVD Maker wordt niet gedetecteerd

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het is gewoon een rotding! Ik ben zelf programmeur en heb o.a. programma's ontwikkeld voor video capture. Die heb ik vervolgens getest met verschillende USB video capture apparaten van o.a. Hauppage en Pinacle en dat werkte altijd in één keer. Maar dit Kruidvat 'geval' heb ik tot op heden nog steeds niet werkend kunnen krijgen. Windows Movie Maker weet er trouwens óók geen raad mee, terwijl dat programnma normaal gesproken probleemloos met alle standaard capture apparaten overweg kan. Ik vrees dat het de miskoop van de maand is!
 
Werkt bij mij perfect :)

Alleen er niet echt een handleiding bijgevoegd waarin alles wordt uitgelegd. Zal het proberen uit te leggen.

De meeste mensen hebben denk ik de usb wel goed geinstalleerd, want je krijgt idd niets te zien als je deze erin steekt. Opnamen maken kan op de volgende manier:

1. Sluit alles met de kabels e.d. aan en doe het usb apparaat in de computer
2. Open corel videostudio 2010
3. Ga naar importeren (bovenaan in menubalk) en kies: tv tuner/capturekaart.
Als het goed is staat hier een oranje rondje bij met een vinkje erin. Dit betekend dat die goed is aangesloten.
4. Nu zit je in het importatiescherm. En zoals iemand hiervoor al schreef wordt er vanuit gegaan dat je film opneemt met s-video niet met composiet. Zodra je dus de composiet kabel gebruikt moet je deze instellingen te wijzigen, anders heb je alleen geluid.
Helemaal rechts in het midden van het scherm zit de knop instellingen, verander hier de invoerbron van s-video naar composiet.
5. Start de band/video of iets anders en als het goed is zie je beeld. Dit kan je nu opnemen.

Hoop dat iedereen ermee vooruit kan want het werkt wel allemaal :)

Succes
 
Laatst bewerkt:
nog steeds niet

alle stappen al 10 keer doorlopen
Maar er komt gewoon geen beeld/geluid door.
Fijn dat die bij jou wel werkt, maar hier niet.