usb webcam code 43 probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

djbosanac

Gebruiker
Lid geworden
13 aug 2008
Hallo,

Ik ben nu bij een kennis van mij, en hij heeft volgens mij grote USB problemen.
Ik zelf kom er niet uit, ben wel bekend met de pc, doe ook het werk.
Maar ik kom niet uit met dit probleem.

Het gaat hier om een usb code43 probleem, elke keer geeft de pc dat aan, wanneer ik een webcam aansluit op de pc.
Het gaat hier om een HP s5220nl pc. Wat ik raar vind, hij kan wel een muis en toetsenbord vinden, want nu gebruik die 2 hardware apparatuur.
Maar wanneer ik een webcam wil aansluiten, dan krijg ik een melding met code43.
( Windows heeft dit apparaat gestopt omdat er problemen zijn gerapporteerd. (Code 43) )

Nu heb ik ook nog een beetje zitten doorspitten van het HP forum, maar daar ben ik ook niet wijzer van geworden.
Ik heb een chipset update uitgevoerd, maar nog steeds precies dezelfde fouten worden weergeven. Tijdens de installatie krij je de melding een paar keer te zien, waarschijnlijjk omdat die probeer de USB apparaat te installeren. Maar tevergeefs lukt het niet. Daarnaast heb ik een andere webcam geprobeerd erop aan te sluiten, en dat werkt ook niet, daar krijg ik ook precies dezelfde probleem. Wanneer dat niet gelukt is , probeerde ik het maar met een USB-STICK kijken of die het wel kon vinden, wat me opgemerkt is, dat ik de usb-stick ook niet kon vinden.

Het gaat hier om een oudere PC wat uit productie is, dus zoveel informatie is er niet meer te vinden.
En support ook niet, is het niet zo dat de USB niet meer werkt?
Want dit is een probleem wat pas is gekomen, want ervoor deed de webcam het wel, het is plotselling gekomen.

Dus wat kan ik doen, zelf heb ik hier geen cd's en dergelijke om een windows herinstallatie uit te voeren, of een bios update te doen.
Want veel dingen werken er niet,

Dus zoals jullie al zien, zit ik hier met een groot probleem, wie kan mij hier bij helpen.

Met vriendelijke groet,
Djbosanac

Hallo dj bosanac. Kun je nog systeemherstel overwegen, is er laatst iets ge-update. Lukt het dan?? Mocht dit niet kunnen, dan.....het volgende
Ontkoppel als 1e alle USB Poorten. Ga dan naar apparaatbeheer.
In Apparaatbeheer, dubbelklik op Universal Serial Bus controllers, en klik metde rechtermuisknop op de host controller, klik op installatie ongedaan maken enklik op Ok.
Herhaal de stap in appraatbeheer om alle items te verwijderen onder UniversalSerial Bus controllers.
Start uw PC opnieuwop en Windows zal alle USB Poorten herinstalleren.

dat 2de heb ik al uitgeprobeerd, hij zegt meteen dan unknown device.
Day systeem herstel heb ik niet gedaan, ze hebben updates gedaan..

Je zegt de PC is een oudje wat is het dan xp, enz enz, ik lees dat nergens. Voor windows 7 is er een kennelijk wel een fix.

Zie bericht #1.... Je typte dit: Het gaat hier om een oudere PC wat uit productie is, dus zoveel informatie is er niet meer te vinden.

Het is pc wat met windows 7 is geleverd, en het een i3 processor heeft.
Dus zo oud is die niet, alleen hij is uit productie bij HP zeg maar..

Bracht die fix dan nog wat. Nee, dan wellicht systeemherstel doen als dat nog kan. Kan geen kwaad en je verliest niets..

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan