USB werkt niet in Samsung SGH 250i

Status
Niet open voor verdere reacties.

Martijn31

Gebruiker
Lid geworden
6 sep 2009
Hallo helpmij,

Ik heb vanmiddag een usb kabeltje gekocht voor mijn telefoon. De verkoper had deze kabeltjes nog liggen. Toen ik had afgerekent vroeg ik of er nog iets geinstalleert moest worden De verkoper zij dat hij meteen hoort te werken,

Eenmaal aangesloten op mijn pc vraagt hij of ik de installatie handmatig wil doen of dat ik naar een cdrom ofzo wil gebruiken,
Een cdrom heb ik niet en handmatig kan ik dat niet, Ik baal er als een stekker van dat het niet werkt, Ik heb gegoogled of dat er een usb stuurprogramma gedownload kon worden maar ik heb niet gevonden.

Iemand nog een andere oplossing?
Mvg Martijn

Waarschijnlijk heb je software nodig, zoals Samsung PC studio 3. Ik had een SGH-600 en daar zat het bij. Nu een I8910HD met software. Dat heeft dus niets met een USB-stuurprogramma te maken. Hiermee kan je verbinding maken met je PC en dan allerlei dingen doen, zoals uitlezen van het telefoongeheugen en evt. SD-kaartjes en nog meer. Dus even op internet zoeken naar deze software, b.v. http://www.samsungmobile.nl/support/softwaremanuals/pcStudio31.do

Laatst bewerkt:
Hallo,

Ik heb pc studio gedownload maar hij kan niet verbinden met me mobiel.
Ik heb bij help gekeken en er stond in dat ik een usb stuurprogramma nodig heb. Maar zoals ik al zei ik ken, en heb dat programma niet. weet jij een link ervan ofzo?

Als het goed is, moet dat USB-stuurprogramma automatisch geïnstalleerd worden.

Ja, maar als ik dus op verbinden klik, Gebeurt er niks. Er staat: niet verbonden. Moet ik mijn pc herstarten ofzo?

Misschien wel. Normaal als je een nieuw USB-apparaat insteekt, zal er automatisch een driver geïnstalleerd worden. En als je dan verbindt met je PC zal er op je mobiel een venstertje verschijnen met 3 opties, o.a. Verbinden met PC Studio. Als dat alles niet werkt, kan ik je helaas ook niet verder helpen.

Hey

Ik heb het probleem opgelost. het zat ik de instellingen van de telefoon zelf
Ik heb het op massaopslag gezet en meteen toen ik hem aan me pc koppelde kreeg ik de map met items.
Mijn probleem is dus opgelost.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan