USB werkt niet meer na SP1

• Onderwerp starter Onderwerp starter vrir
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

vrir

Gebruiker
Lid geworden
9 okt 2001
Nadat ik ServicePack 1 op Windows XP Pro heb losgelaten valt de USB-aansluiting weg. Zodra het Windows scherm verschijnt zie ik het licht op mijn optische muis uitgaan. Ook de printer (USB) wordt niet meer gevonden. Is me nu al twee keer niet gelukt na kale installatie.

Je vraag staat als opgelost te boek maar hoe is het nu opgelost? Ik heb nl het zelfde probleem. Mijn USB poorten werken niet meer. Zelfs een nieuwe USB 2.0 kaart help niet.

Erik

't Is al weer een tijdje geleden en ik had geen idee meer... Tot ik deze week op hetzelfde probleem stuitte.
Gewoon de USB-controlers verwijderd en opnieuw opgestart. Windows vind ze zelf, installeerd ze opnieuw en alles werkte weer.
Maar misschien heb je het inmiddels zelf ook al gevonden.

Geplaatst door compres
Je vraag staat als opgelost te boek maar hoe is het nu opgelost? Ik heb nl het zelfde probleem. Mijn USB poorten werken niet meer. Zelfs een nieuwe USB 2.0 kaart help niet.

Erik
De driver voor USB-controller, van je moederbord cd opnieuw, geinstalleert?

De USB 2.0 kaart werkt intussen. De USB onboard heb ik afgeplakt Die bleven dienst weigeren.

Erik

ik wil ff inhaken in deze topic, heb ook zoiets.
de ene keer werkt m,n gamepad ok(usb), de andere keer staat er bij apparaatbeheer onbekend apparaat'
ook onboard usb.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan