USB Werkt niet meer.

Status
Niet open voor verdere reacties.

jafari0uSs

Gebruiker
Lid geworden
15 mrt 2005
hallo,

mijn computer was gecrashed en ik had een BSOD. dus ik besloot om te formatteren, ik had geen andere optie, nadat ik dat had gedaan kon ik geen gebruik maken van mijn USB'S. mijn printer, webcam enz. die doen het niet.
maar de USB geeft wel voeding door.

als je normaal iets aansluit komt er rechts ondering het scherm bij de klok een message '' nieuwe hardware gevonden ''. dan doet hij het wel. maar bij mij is dit niet het geva.l ik krijg niet meer mijn hardware met mijn windows verbonden.

daarna heb ik weer geformatteerd maar het probleem is er nog steeds.
wie kan mij helpen?

dank u

Cd van je moederbord pakken.
deze laten opstarten en dan de usb drivers weer installeren.

ik heb geen cd's van mijn moederbord, kan ik ook de files op internet vinden? en hoe moet ik kijken welke merk en model ik heb ?.

http://www.lavalys.com/
Hier even de home versie van everest ophalen en je kunt bijna alles in jouw computer zien.

ik heb de naam van mijn moederbord, maar de drivers downloaden lukt mij niet. waar kan ik het beste een Usb driver voor de ''msi ms 6786 '' moederbord downloaden?

een goede driver site ?

Geplaatst door jafari0uSs
ik heb de naam van mijn moederbord, maar de drivers downloaden lukt mij niet. waar kan ik het beste een Usb driver voor de ''msi ms 6786 '' moederbord downloaden?

een goede driver site ?

Is die PC per toeval een Packard Bell ??

Hoi,

Kan je met everest nog eens kijken bij apparaten----->windows apparaten wat ie daar aangeeft bij usb controllers?

Heb nog naar drivers gezocht voor je maar kom er alleen met deze info niet uit, iemand anders misschien??¿¿

Geplaatst door leoneke
Hoi,

Kan je met everest nog eens kijken bij apparaten----->windows apparaten wat ie daar aangeeft bij usb controllers?

Heb nog naar drivers gezocht voor je maar kom er alleen met deze info niet uit, iemand anders misschien??¿¿

Spijtig, nog geen antwoord van vraagsteller.
Packard Bell gebruikt dit mobo op de iXtreme PC's. Dus als hij zulke PC heeft moeten wij de serienr. weten en dan kan je op de site alle drivers terug vinden.
Via MSI -> no way.

Geplaatst door leoneke
Hoi,

ik kan daarin geen Usb controllers vinden.

moet ik een ''chipset'' downloaden ? ik zie een quasar bios cd, maar ik denk niet dat dat is wat ik nodig heb.

alvast bedankt

Geplaatst door jafari0uSs

ik kan daarin geen Usb controllers vinden.

Ga dan even naar de site van PB. Dan support -> drivers. Vul dan je serienr. in en je kan daar alle drivers vinden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan