USB werkt traag

Status
Niet open voor verdere reacties.

wakmen

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
3 jun 2011
Goed middag iedereen,
Ik was op vakantie en ik heb een USB gekocht van 32 GB rond de 349 KR/36 euro.
Wanneer ik hem gebruik en ik wil iets op mijn USB zetten bv een win bestand van GTA sa (700 MB) duurt het echt lang zo een 2 minuten.Terwel het met mijn andere USB 8 GB een stukje sneller gaat.
Kan het aan mijn poort leggen?Omdat hij niet genoeg stroom krijgt?Of is er iets anders aan de hand?

Waarschijnlijk ben je afgezet met een USB 1.1 USB stick:eek:.

Lijkt mij gewoon aan de snelheid van die 32 GB memory-stick te liggen.
Ik heb namelijk hetzelfde geconstateerd, waarbij de duurdere memory-stick (doorgaans) een snellere overdracht doen dan de goedkope(re).
[Ik heb een 32 GB memory-stick van Philips vergeleken met een (ong. even dure) 4 GB memory-stick van Imation. Die van Imation was vele malen sneller dan die Philips.]

Tijs.

Ik heb zo ene:sandisk cruzer blade 32gb
Hij is ook heel erg klein :)

Zo even vergeleken met die 32 GB module van Philips doet die Cruzer het beter: Ik haalde iets van 250 MB / minuut, terwijl die van jou 350 MB / minuut lijkt te halen.

Linksom of rechtsom: Ik denk niet dat je het sneller kunt maken dan het nu gaat (met de memory-stick die je nu hebt).

Tijs.

Kan het aan mijn poort leggen?Kan het komen omdat hij niet genoeg stroom krijgt?

Hoe moet dat? :o
Kan ik de stroom van '1 'poort gewoon niet verhogen?

Ik kan ook de Allocation unit size veranderen.Nu staat hij op 4096 bytes,hij kan max tot 64 kilobytes.Als ik hem op 64 kilobytes zit kan dat misschien helpen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan