usb wordt 'geboycot'

Status
Niet open voor verdere reacties.

DylanGeluk

Gebruiker
Lid geworden
13 aug 2004
Berichten
71
Goedenmiddag op deze mooie zondagmiddag,

Ik zit met een probleempje. Als ik mijn computer opnieuw opstart, pakt hij m'n USB-apparaten niet.

Ik dacht eerst dat het aan Zon lag, omdat ik een USB-modem heb maarja, die ging natuurlijk niet aan. Maar toen probeerde ik mijn webcam aan te zetten en die pakt 'ie ook niet. mijn NetMD aangesloten, ook niks.

En dan na een half uurtje of uurtje, lukt het allemaal wel. USB-modem gaat aan, Webcam doet het, NetMD werkt weer.

Wie weet waar het aan ligt? Wie mij kan helpen krijgt een geheel door jezelf verzorgde wandelvakantie naar een bestemming doe je zelf mag uitzoeken ;)
 
En ja, de kabels zitten er allemaal goed in. De lampjes branden. Mijn NetMD zegt zelfs dat 'ie verbonden is (PC-->-->MD voor degene die een NetMD hebben) maar de pc geeft ze niet weer als aangesloten en sluit ze buiten. Vieze USB-rascist dat 'ie is
 
Probeer eens om in apparatenbeheer de usb te verwijderen.
Dan de pc herstarten, en de usb zal weer worden geinstalleerd.

is het probleem dan opgelost?
 
Ik ben bang dat ik iets verkeerds doen, dus je bedoelt de dingen verwijderen die onder USB-Controller staan?

Maar ook al sluit ik nieuwe dingen aan, bijv. een digitale camera herkent 'ie het ook niet.

(Zie plaatje)
 

Bijlagen

  • app.jpg
    app.jpg
    40,3 KB · Weergaven: 23
Ja, alles daaronder vernoemd kun je gerust weghalen.
Na starten van je pc, worden ze 1 voor 1 geinstalleerd.
Soms heb je de cd-rom van je windows versie nodig, en / of de cd-rom van je moederbord.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan