USB wordt niet herkend.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hondje

Gebruiker
Lid geworden
9 dec 2003
ik heb een paar usb poorten, maar eentje daarvan wordt niet herkend in device manager..er staat een uitroepteken bij... Moet ik drivers downen? Want de andere usb poorten worden wel herkend, maar eentje niet. En hoe kom ik erachter welk merk usb ik heb? Probeer ik drivers te downloaden.

kijk eens in de bios van je systeem:

hoogstwaarschijnlijk staat die ene poort op "disabled" en is je probleem opgelost als je daar "enabled" van maakt. (vergeet na het enablen niet om de bios middels "bewaren" te verlaten anders wordt de wijziging niet "vastgehouden")

Het is naar mijn mening onwaarschijnlijk dat je nieuwere drivers nodig hebt voor je USB. Reden ? Dan zouden die andere OOK niet werken.............

Geplaatst door gast0225
kijk eens in de bios van je systeem:

hoogstwaarschijnlijk staat die ene poort op "disabled" en is je probleem opgelost als je daar "enabled" van maakt. (vergeet na het enablen niet om de bios middels "bewaren" te verlaten anders wordt de wijziging niet "vastgehouden")

Het is naar mijn mening onwaarschijnlijk dat je nieuwere drivers nodig hebt voor je USB. Reden ? Dan zouden die andere OOK niet werken.............

bij apparaatbeheer zegt ie dat ie de juiste software niet heeft gevonden. Enne waar moet ik kijken?

de bios.

Daar kom je in door bij het opstarten van de machine (direct nadat je de pc hebt aangezet) op een toets te drukken. Welke toets dat is hangt af van het merk.

Veelal is het OF
ESC toets, of
DEL toets, of
F1 toets.

Als je "snelle" ogen hebt dan kun je het zien, want als je de pc 1x gewoon herstart dan zie je in het beginscherm een boodschap ala "Hit DEL for setup"

Als er zoiets staat, dan betekent het dus dat je de DEL toets moet hebben.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan