usb wordt plots niet herkend

Status
Niet open voor verdere reacties.

schorrie01

Gebruiker
Lid geworden
7 aug 2006
heb een Dell Inspiron laptop,

Kreeg vandaag plots een probleem, mijn logitech usb muis werkt niet meer, en ik krijg constant pop ups dat mijn usb apparaat niet wordt herkend (een van de op deze computer aangesloten apparaten werkt niet goed.

Wanneer ik echter de muis gewoon uittrek, en opnieuw opstart, blijft deze popup verschijnen.

Er zijn dus geen apparaten in usb poorten. Wanneer ik op deze popup kllik, krijg ik een ander venster waar het apparaat dat problemen geeft in vet zou worden aangeduidt,
deze lijst is echter leeg

Ik probeerde al via apparaatbeheer om alle usb apparaten te verwijderen en laptop terug te laten opstarten.
Bij het terug opstarten krijg ik inderdaad een lijstje met een aantal stuurprogramma's die terug opnieuw worden geïnstalleerd. Maar op het einde is alles gelukt behalve 1 Unknown Device. Er is echter niets op USB aangesloten.

Buiten de constante foutmeldingen en probleem met stuurprogramma, werken er wel bvb usb sticks of externe schijven wel op de usb poort

ik probeerde ook al systeemherstel, maar loop ook daar tegen een probleem, systeemherstel kon niet worden uitgevoerd. Systeemherstel kon het bestand C windows niet vervangen.

Zou een volledige format helpen, of zal laptop binnen moeten voor herstel

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan