Usb

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ralphuz

Gebruiker
Lid geworden
26 mrt 2005
Laatst is mijn notebook volledig leeggehaald en is alles opnieuw geinstalleerd.. Hiervoor kon ik gewoon webcams, mp3 spelers en memory sticks inpluggen en de notebook pakte het apparaat gelijk.. Nu lukt dit niet meer. Hij kan ook geen goede stuurprogramma's vinden ofzo :confused: Wie kan me helpen om dit op te lossen?

geen idee? :confused: Ik heb niet zoveel verstand van al dat hardware :o En ik heb het zelf niet allemaal opnieuw geinstalleerd.. Als het goed is, is gewoon alles er weer standaard opgezet vanaf de cd. Voor het opnieuw installeren heb ik ook nooit zoiets geinstalleerd, als je inplugde werd het ook gelijk gepakt.
Hoe kan je controleren of usb goed is geinstalleerd?

Ralphuz zei:
geen idee? :confused: Ik heb niet zoveel verstand van al dat hardware :o En ik heb het zelf niet allemaal opnieuw geinstalleerd.. Als het goed is, is gewoon alles er weer standaard opgezet vanaf de cd. Voor het opnieuw installeren heb ik ook nooit zoiets geinstalleerd, als je inplugde werd het ook gelijk gepakt.
Hoe kan je controleren of usb goed is geinstalleerd?

Rechtermuisknop op deze computer> Tapblad Hardware> apparaatbhee. Er mogen daar geen uitroeptekens staan of kruisjes voor de apparaatnamen....

Als ik kijk bij USB-controllers staat er voor 1 ding een uitroepteken. Dat is bij USB Camera. Dat is de webcam die ik probeerde aan te sluiten.
Verder staan er nog :
- Algemene USB - hub
- Open hostcontroller voor PCI naar USB van ALi
- USB -basishub

Hier staan echter geen uitroeptekens bij

de jean zei:
kijk es in de bios of usb op enabled staat ...

Hij heeft net een nieuwe instalatie achter de rug dus mijn vermoeden dat er iets in z'n bios niet klopt is niet helemaal...100%

Misschien de chipset niet goed geinstaleerd...Geef ons ff door de Merk en type van je laptop..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan