USB2.0 KB940199 update Vista werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

laagvlieger

Gebruiker
Lid geworden
7 mei 2001
Beste lezers,

Heb mijn Trekstore externe harde schijf aangesloten. Hij heeft altijd zonder CD goed gefunctioneerd. Er zat overigens geen CD bij. Hoefde niet. Hij geeft hierna de melding: zoeken apparatuurstuurprogramma. Er wordt mij aangeraden de update KB940199 te installeren. Na heb geladen te hebben geeft hij aan dat hij niet geinstalleerd kan worden. Update geldt niet voor uw systeem, dit terwijl het om de juiste update gaat. Heb een 32-bits Vista. Hoe kan ik de USB2.0 nu wel upgraden en de schijf laten functioneren. Onder Systeem/apparaatbeheer staat bij 'overige apparaten' netwerkcontroller, onbekend apparaat en de USB2.0 poort een uitroeptekentje. Het ging geloof ik om Genuine.

Bedankt voor een eventuele reactie!

Marc

Nee, geen illegale versie. Heb eerder wel alle updates probleemloos kunnen laden. Het is ook een uitzondering,

Op een gegeven moment vroeg de comp om opnieuw op te starten en startte automatisch een herstelritueel uit. Hierna was het probleem (en ook een aantal andere problemen). opgelost.

Nogmaals bedankt voor de reactie Bertus,

Marc

zelfde probleem met logitech usb muis

Hoi,
wat jij beschrijft heb ik ook met mijn usb muis, ook van alles gedaan, en krijg inderdaad de zelfde verwijzing naar de hf kb940199, en ook de zelfde melding "niet voor uw systeem.

heb jij hiervoor nog een oplossing gevonden ????????
gr. Carlo

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan