Usb2.0

Status
Niet open voor verdere reacties.

SeaEagle

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
23 aug 2003
Ik heb sinds enige tijd een nieuwe PC. Het moederbord is een P4C800 Deluxe van Asus. Mijn OS is WindowsXP. Nu zijn reeds meerdere pogingen ondernomen om mijn USB2.0 aan de praat te krijgen, tot nog toe zonder succes.

In eerste instantie wou ik drivers installeren die op de cd staan die bij het mobo hoort. Nadien drivers gedownload van de site van Asus. Nog later heb ik me laten wijsmaken dat ik Service Pack 1 van Microsoft moest installeren omdat die alle nodige drivers zou bevatten. Dit nog steeds zonder positieve uitkomst.

Weet iemand raad?

Greetz,
SeaEagle

Ik weet niet of het helpt, maar ik heb eens iets in het BIOS moeten aanpassen om mijn USB aan de praat te helpen. Vraag me niet wat, want dat weet ik echt niet meer. Ik blijf liever uit het BIOS.

In bios kan je USB2.0 enable of disable zetten, maar die staat aan. Dat is dus niet het probleem...

Bij mijn Epox 8rda3+ staat een handleiding op de cd, en daar staat dat je SP1 (130mb) moet downloaden, daarna moet je een windows update doen en bij drivers hoort dan een USB 2.0 driver te staat en dan hoort de boel te werken, dus je moet 2 bestanden downloaden.
Ik ben nog bezig (ISDN).
Greetz

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan