DutchDisturbed
Gebruiker
- Lid geworden
- 31 mei 2004
Hallo!
ik heb zo'n beetje hetzelfde probleem als een aantal anderen hier. Als ik mijn externe hd aansluit wordt er aangegeven dat het apparaat sneller werkt als ik deze op een usb 2.0 poort aansluit. Ik heb dit probleem pas sinds ik mn pc opnieuw geinstalleerd heb, dus hier zou het probleem moeten zitten. toch?
iig ik heb dezelfde (en laatste) update van mn moederbord geinstalleerd Via4in1_449
en heb geen uitroeptekens/vraagtekens e.d. in mn apparaatbeheer.
inmiddels al alle usb apparaten een keer verwijderd en opnieuw laten installeren. de advanced controller staat erbij (dit geeft aan dat het 2.0 is toch?)
iig de info die everest geeft:
Windows xp home edition, Service pack 2, directX 9.0c
AMD athlon-xp, 2000MHz, 2400+, Asus A7v8x-x
VIA VT8377 Apollo KT400, PC2700 DDR SDRAM
Toshiba USB 2.0 Ext. HDD USB Device (298 GB, USB)
USB1 apparaat VIA VT83C572 PCI-USB Controller
USB2 apparaat VIA USB 2.0 Enhanced Host Controller
USB-apparaat USB-apparaat voor massaopslag
het icoontje van het usb2 apparaat is paars. zegt dit iets? Vind het zelf vreemd dat er 3 keer een usb1 apparaat staat. Kan dit door verkeerde installatie komen?
hoop dat jullie kunnen helpen, heb alle raad die ik gevonden heb uit andere vragen geloof ik wel toegepast....
thnx!!
ik heb zo'n beetje hetzelfde probleem als een aantal anderen hier. Als ik mijn externe hd aansluit wordt er aangegeven dat het apparaat sneller werkt als ik deze op een usb 2.0 poort aansluit. Ik heb dit probleem pas sinds ik mn pc opnieuw geinstalleerd heb, dus hier zou het probleem moeten zitten. toch?
iig ik heb dezelfde (en laatste) update van mn moederbord geinstalleerd Via4in1_449
en heb geen uitroeptekens/vraagtekens e.d. in mn apparaatbeheer.
inmiddels al alle usb apparaten een keer verwijderd en opnieuw laten installeren. de advanced controller staat erbij (dit geeft aan dat het 2.0 is toch?)
iig de info die everest geeft:
Windows xp home edition, Service pack 2, directX 9.0c
AMD athlon-xp, 2000MHz, 2400+, Asus A7v8x-x
VIA VT8377 Apollo KT400, PC2700 DDR SDRAM
Toshiba USB 2.0 Ext. HDD USB Device (298 GB, USB)
USB2 apparaat VIA USB 2.0 Enhanced Host Controller
USB-apparaat USB-apparaat voor massaopslag
het icoontje van het usb2 apparaat is paars. zegt dit iets? Vind het zelf vreemd dat er 3 keer een usb1 apparaat staat. Kan dit door verkeerde installatie komen?
hoop dat jullie kunnen helpen, heb alle raad die ik gevonden heb uit andere vragen geloof ik wel toegepast....
thnx!!