usbluidsprekers

Status
Niet open voor verdere reacties.

vis ta

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
31 mei 2007
usbluidsprekers sluit je aan via usb, dus niet op de geluidskaart, wil dat zeggen dat je geen geluidskaart nodig hebt en dat de geluidskaart IN de luidsprekers zit of niet?

usbluidsprekers sluit je aan via usb, dus niet op de geluidskaart, wil dat zeggen dat je geen geluidskaart nodig hebt en dat de geluidskaart IN de luidsprekers zit of niet?

Nope, in principe alles wat via USB werkt wordt met je processor berekent...

Je processor is in dit geval dus je driver voor je USB luidssprekers, dit is trouwens altijd het geval omdat je audio geen apparte processor nodig heeft.

Maar ik denk dat USB niet beter is dan wat je normaal hebt.

Dus het wil zeggen dat als je een luidspreker op usb hebt dat de processor de taak van de geluidskaart overneemt en je geen geluidskaart of onboardchip nodig hebt?

Of zal een usbluidspreker op een pc zonder geluidskaart nog niet werken?
Het is nu niet dat het geluid van superieure kwaliteit moet zijn ofzo, ik heb wel geluid nodig uit pc. En aangezien zo'n usbspeaker goedkoper is dan een geluidskaart + speakers die rechtstreeks op de geluidskaart of het mobo worden aangesloten met zo'n minijack...

heb jij dan geen geluidskaart?
Op de meeste moederborden zit wel zon aansluiting geloof ik.

Ik heb zelf nog nooit een USB luidspreker gehad maar voor mijn gevoel zal een High definition sound card het beste geluid geven,,,

Voor een USB luidspreker heb je wel Softwarematige drivers nodig die meestal worden mee geleverd.
Je zou eens moeten googlen om te kijken of het goed geluid geeft, simpele dingen als googlen kun je vast ook zelf doen.
(voor een geluidskaart heb je soms ook drivers nodig want 9 van de 10 keer kent die hem wel,,, maar er is dus ook een kans van niet. maar die drivers worden ook mee geleverd of zijn van de fabrikants zijn site te downloaden)

Laatst bewerkt:
Geluidskaart is er niet, onboardchip werkt niet, boxen zijn versleten, dus ik vraag me af: usbluidsprekers = oplossing?
Het geluid moet niet supergoed zijn, als het er maar is.

In ieder geval, ik weet nu weer wat meer, bedankt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan