USBstick wordt niet weergegeven

Status
Niet open voor verdere reacties.

EHV

Gebruiker
Lid geworden
24 jan 2014
Berichten
24
Ook ik kan bestanden op mijn Logitech USBstick niet openen.
De hele USBstick wordt niet weergegeven als ik via Verkenner naar de USBstick zoek!
Hoe zou dat komen?
 
Ik heb een nieuwe vraag gemaakt voor je, het is niet toegestaan om een vraag te stellen in iemand anders zijn topic.
 
Bedankt. Ik hoop dat er iemand gevonden wordt die een oplossing voor mij weet!
 
Kijk eens bij schijf beheer (R-muis mijn computer, beheer kiezen) of ie daar herkend wordt en of er wel een letter toegewezen is.
 
Dat heb ik al meermalen gedaan, ook op andere Pc's. Maar de USB wordt niet weergegeven...
 
Hmmm bij andere pc's ook al.... of hij is echt stuk of er staat een niet herkenbare partitie op (een usb op een mac gemaakt wordt vaak ook niet in win weergeven als het in het mac format gemaakt is).
Gebruik GParted eens, opstarten van de CD ervan en kijk eens of hij daar wel gezien wordt (is een Linux opstart cd en die ziet een mac usb wel).
Kijk wel uit, want je ziet geen C, D etc als schijf maar sda, sdb en de usb bijv als sde1...
Zie je hem dan wel kun je hem formatteren naar NTFS of FAT32.
 
Hartelijk dank.
Ik heb de USB geprobeerd in een laptop met W-8.1, in een PC met W-7 en in een Pc met W-XP.
Geen enkel resultaat...
Hij moet echt kapot zijn, ook al heb ik geen idee hoe dat gekomen kan zijn. Ik verwijder NOOIT een USBstick door'm zomaar los te trekken.
 
Je kunt wel jammeren ... maar ik lees nog steeds niet dat je die CD geprobeerd hebt. Weggooien kan latijd nog...
http://gparted.org/livecd.php
http://gparted.org/download.php
Oude pc 486 iso nieuwere pc 686 iso precies zoals het daar staat.
Als de CD opgestart is (PC zo instellen dat ie dat doet) dan kiezen voor GParted in het menu (of op desktop) en kijken of je de USB stick ziet.
Let op over de andere letters tov windows !!!1
Durf je het niet..... dan laat een ander het doen die er WEL verstand van heeft... anders hebben we een ander probleem.
Dus durf je/snap je dit niet.. dan BLIJF ERAF en laat iemand anders dit doen.
 
Laatst bewerkt:
USBstick

Ik heb behoorlijk veel computerervaring, maar dit gaat mij boven mijn petje.
Dank voor al je hulp, maar ik heb besloten hier niet meer tijd in te steken.
Ik gooi die USBstick liever weg en ik koop gewoon een nieuwe.
Laten we dit onderwerp maar als gesloten beschouwen.
 
Is ook een keuze, respect daarvoor, .....maar schrijf dan niet dat je behoorlijk veel computerervaring hebt.
Een basis opstart van een Linux CD behoort voor een ervaren computergebruiker toch wel tot de tools die je aan zou moeten kunnen, ook al heb je het nooit gedaan, want er staat zoveel info op het net waarmee je op gang geholpen wordt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan