Used readbuffer loopt leeg en weer vol

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rob Bogers

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
4 sep 2004
Opeens merk ik tijdens het branden van een DVD (kopieren van disk naar disk) dat mijn used readbuffer van Nero 6 met alle updates stapsgewijs leeg en weer vol loopt. Dit ging van het ene op het andere moment. Ik werk met XP-pro met 1536 Mb intern geheugen. DMA instellingen veranderen kan niet dus daar kan het niet aan liggen. Ook met een andere DVD brander heb ik dezelfde problemen. Op IDE 1 zitten Primare schijf (master) en DVD speler (slave) 80 aderige kabel. Op IDE 2 zitten de DVD brander (master) en Tweede harde schijf (slave) eveneens op 80 aderige kabel. Ik wordt radeloos, juist omdat het zo plotseling gebeurde. Mijn DVD brander is een Philips 885P (8 speed dual layer brander) en de speler is een 16 speed A-open.

Welkom op helpmij

En waarom mag dat buffer niet leeglopen?
Krijg jij fout meldingen.
Worden de dvd 's niet gebrand.

Re: Welkom op helpmij

Geplaatst door puppie
En waarom mag dat buffer niet leeglopen?
Krijg jij fout meldingen.
Worden de dvd 's niet gebrand.

Deze mag best leeglopen maar als het buffer ook leegloopt en de brander doet er dan i.p.v. 6 minuten en 30 seconden 15 minuten over dan maak ik mij zorgen. Ik krijg geen foutmeldingen en de DVD wordt ook gebrand maar het ging voor het probleem in zoals ik al zei in 6.30 minuten.

Hoi Rob,

Je bent nu al iets duidelijker het branden gaat langzamer dan je gewend was.
Weer een vraag, ben je ovegestapt op een ander merk en type dvd.

Geplaatst door puppie
Hoi Rob,

Je bent nu al iets duidelijker het branden gaat langzamer dan je gewend was.
Weer een vraag, ben je ovegestapt op een ander merk en type dvd.

Nee, ik gebruik nog steeds dezelfde DVD's. Ik heb wel net gemerkt dat bij het branden van een image de brandtijd 6.30 minuut is en de buffers blijven nagenoeg vol. het gebeurt dus alleen bij een 1 op 1 kopie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan