Usenet speed in GrabIt

Status
Niet open voor verdere reacties.

5i5

Gebruiker
Lid geworden
27 jan 2009
Berichten
376
Ik heb sinds ongeveer een half uur een nieuwsgroepen account en gebruik GrabIt. Ik heb enkel een probleempje en ik weet niet zeker wat de oorzaak hiervan is.

Het probleem is dat de snelheid van mijn downloads maximaal op 500KB/s staat. Terwijl ik een abonnement voor 10 megabit/s heb. (Dat is toch ongeveer 1200KB/s?)
speed.png


Kan ik gaan klagen bij mijn provider? Ligt het aan GrabIt of reken ik verkeerd?
 
bij welke provider zit je en welke snelheid heb je daar? het lijkt erop dat je maar een 4mbit verbinding heb bij of provider, of bij usenet... je geeft aan bij een van de twee (ik vermoed usenet) 10mb te hebben, maar wat is de snelheid van de andere (je provider)?
 
Sorry, ik ben nog te newb om te weten wat het verschil is. Hitnews.eu is mijn provider geloof ik. De nieuwsgroepen waar mijn downloads vandaan komen heten alt.binaries.boneless en alt.binaries.nl. Ik weet niet of je hier iets aan hebt.
 
ik bedoelde eigenlijk bij wie je een internetabonnement hebt, dus bij wie je je internet 'koopt' en hoe snel dat internet is... niet zozeer bij wie je je usenet abonnement hebt.

ga anders eens naar www.speedtest.net en run een testje, laat maar weten wat de uitkomst van die test is.
 
Aha, op die fiets. ;)

Testje uitgevoerd, hier het resultaat. Dit is toch ook ok?
1149642415.png


Edit: Ik heb het probleem zojuist gevonden. Ik was vergeten het aantal threads omhoog te zetten. Ik werkte dus met 3 threads, terwijl ik er 8 mag. Ik heb mijn server properties aangepast naar meer threads.
 
Laatst bewerkt:
haha die fout maakte ik eerst ook.

tevens is je internet ook niet de volle 10mbit, dus ik denk niet dat je 1200 gaat halen, maar je zal waarschijnlijk om en nabij de 1000 zitten
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan